Wzrost nowych użytkowników o 218% - EuroOgrod.com.pl

Cele marki

Euro Ogród to sklep ogrodniczy, który sprzedaż prowadzi zarówno poprzez sklep stacjonarny w Białymstoku, jak i sklep internetowy euroogrod.com.pl. Firma to popularna marka na terenie całego Podlasia, z ugruntowaną od wielu lat pozycją na rynku.

Marce zależy przede wszystkim na poprawie i utrzymaniu pozycji sklepu na bardzo konkurencyjne frazy o zasięgu ogólnopolskim.

Nasze rozwiązania

Współpracę w zakresie pozycjonowania sklepu internetowego rozpoczęliśmy w styczniu 2017 roku. Wcześniej sklep był już pozycjonowany przez kilka agencji SEO oraz freelancerów, jednak klient nie był zadowolony z efektów ich działań. Sezonem w branży jest okres od początku marca do końca sierpnia – a więc wszelkie działania SEO należy podporządkowywać właśnie tym miesiącom.

Na początku naszej współpracy przygotowaliśmy kompleksowy audyt SEO. Wskazał on podstawowe błędy optymalizacyjne w sklepie, które zostały stosunkowo szybko poprawione przez klienta, również przy wsparciu programistów z IdoSell.

Ustaliliśmy też kolejne, wspólne cele:

  • poprawa lub utrzymanie pozycji sklepu na bardzo konkurencyjne frazy o zasięgu ogólnopolskim,
  • uzyskanie lepszych pozycje na frazy związane z producentami,
  • wykorzystanie drzemiącego potencjału SEO i optymalizacja pod frazy typu long tail/długi ogon,
  • systematycznie uzyskiwanie dobrych pozycji na nowo dobrane frazy z długiego ogona.
  • Kluczem do szybkich wzrostów były prace rozwojowe wykorzystujące drzemiący potencjał SEO w całym sklepie. Dotyczyły one: bardzo dużej rozbudowy drzewa kategorii, a konkretniej dodanie nowego menu dotyczącego podstron producentów.

    Oprócz prac optymalizacyjnych, nasze główne działania SEO to przede wszystkim systematyczny link building.

    Co zrobiliśmy

    Nasze działania objęły:

  • przygotowanie przemyślanej strategii pozycjonowania,
  • wykonanie audytu strony,
  • przeprowadzenie procesu optymalizacji sklepu,
  • dodanie nowego menu do podstron producentów,
  • pozyskanie wartościowych linków (link building),
  • pozycjonowanie fraz o zasięgu ogólnopolskim jak i tych z typu long tail.
  • Wyniki

    Efekty naszego pozycjonowania sklepu EuroOgrod.com.pl na przestrzeni lat:

  • z okresu 01.2017-08.2020 wskaźnik ROAS wynosi: 3576%
  • to oznacza, że każdy wydane 1000 zł na pozycjonowanie przełożyło się na przychód z bezpłatnych wyników Google w wysokości 35 760 zł
  • Sezon 2020 vs 2017 (ostatni sezon w porównaniu do sezonu z początku współpracy)

  • ilość użytkowników: z 90 123 na 278 805 – wzrost o 209,36%
  • ilość nowych użytkowników: z 83 371 na 265 894 – wzrost o 218,93%
  • ilość sesji: z 119 676 na 359 101 – wzrost o 200,06%
  • euroogrod - pozycjonowanie sklepu case1

  • średnia z danego sezonu ilości słów kluczowych w TOP10 w Google: z 1 546 na 6 054 – wzrost o 292%
  • euroogrod - pozycjonowanie sklepu case2

    Sezon 2020 vs 2019 (ostatni sezon w porównaniu do sezonu z poprzedniego roku)

  • ilość użytkowników: z 210 463 na 278 805 – wzrost o 32,47%
  • ilość nowych użytkowników: z 193 794 na 265 894 – wzrost o 37,20%
  • ilość sesji: z 272 554 na 359 101 – wzrost o 31,75%
  • euroogrod - pozycjonowanie sklepu case3

  • średnia z danego sezonu ilości słów kluczowych w TOP10 w Google: z 3 971 na 6 054 – wzrost o 52%
  • euroogrod - pozycjonowanie sklepu case4

    “Cenimy firmę Mayko za profesjonalizm, uczciwość oraz utożsamianie się z interesem pozycjonowanego sklepu. Prawdziwy wyjątek wśród oszustów i ignorantów, którzy dominują.”

    Euro Ogród S.C.

    Umów się na bezpłatną 45-minutową konsultację online

    pokażemy Ci w jaki sposób możesz osiągnąć taki wynik w Twoim e-commerce