Wzrost nowych użytkowników o 218% - EuroOgrod.com.pl

Cele marki
Euro Ogród to sklep ogrodniczy, który sprzedaż prowadzi zarówno poprzez sklep stacjonarny w Białymstoku, jak i sklep internetowy euroogrod.com.pl. Firma to popularna marka na terenie całego Podlasia, z ugruntowaną od wielu lat pozycją na rynku.
Marce zależy przede wszystkim na poprawie i utrzymaniu pozycji sklepu na bardzo konkurencyjne frazy o zasięgu ogólnopolskim.
Nasze rozwiązania
Współpracę w zakresie pozycjonowania sklepu internetowego rozpoczęliśmy w styczniu 2017 roku. Wcześniej sklep był już pozycjonowany przez kilka agencji SEO oraz freelancerów, jednak klient nie był zadowolony z efektów ich działań. Sezonem w branży jest okres od początku marca do końca sierpnia – a więc wszelkie działania SEO należy podporządkowywać właśnie tym miesiącom.
Na początku naszej współpracy przygotowaliśmy kompleksowy audyt SEO. Wskazał on podstawowe błędy optymalizacyjne w sklepie, które zostały stosunkowo szybko poprawione przez klienta, również przy wsparciu programistów z IdoSell.
Ustaliliśmy też kolejne, wspólne cele:
Kluczem do szybkich wzrostów były prace rozwojowe wykorzystujące drzemiący potencjał SEO w całym sklepie. Dotyczyły one: bardzo dużej rozbudowy drzewa kategorii, a konkretniej dodanie nowego menu dotyczącego podstron producentów.
Oprócz prac optymalizacyjnych, nasze główne działania SEO to przede wszystkim systematyczny link building.
Co zrobiliśmy
Nasze działania objęły:
Wyniki
Efekty naszego pozycjonowania sklepu EuroOgrod.com.pl na przestrzeni lat:
Sezon 2020 vs 2017 (ostatni sezon w porównaniu do sezonu z początku współpracy)
Sezon 2020 vs 2019 (ostatni sezon w porównaniu do sezonu z poprzedniego roku)