Pozycjonowanie stron internetowych – podstawowe dane

Stale rośnie rola, jaką odgrywa w prowadzeniu biznesu właściwe pozycjonowanie posiadanej witryny. Użytkownicy poszukują w internecie zarówno gotowych ofert danych towarów bądź usług, jak i różnego rodzaju wiedzy na ich temat. Warto przeznaczyć w firmowym budżecie środki na to, by dotrzeć do internautów, zanim to zrobi konkurencja. Kluczem jest w tym przypadku skuteczne pozycjonowanie stron www.

Obecność w Internecie, aby przynosiła zyski, musi opierać się o starannie zaplanowaną strategię, którą firma będzie konsekwentnie realizować. W ofercie Mayko znajduje się audyt dotychczasowych działań i analiza historii domeny. Po wstępnym rozeznaniu można przejść do formułowania założeń na kolejne tygodnie i miesiące.

Na początku współpracy najczęstszym krokiem jest optymalizacja witryny pod kątem SEO. Po jej wykonaniu przechodzi się m.in. do prowadzenia profili na portalach społecznościowych, link-buildingu czy publikacji wartościowych (dla użytkowników) artykułów na firmowym blogu. Wszystkie te działania są relacjonowane klientowi w comiesięcznym raporcie.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie strony – Kraków

Zabierając się za pozycjonowanie stron www firmy z Krakowa, należy określić wspólnie z klientem jej pożądany zasięg geograficzny. Czy swoje usługi chce on kierować do mieszkańców danej dzielnicy, całego miasta, jego najbliższych okolic, a może całego województwa? Te decyzje będą mieć duży wpływ na podejmowane działania.

Skuteczne pozycjonowanie w Krakowie musi być oparte o analizę fraz, charakterystycznych dla konkretnej branży. Dzięki takiemu podejściu, przy braku limitów na liczbę słów kluczowych, możemy zaproponować swoim klientom kompleksową usługę. Lepsza widzialność pod względem fraz w każdej działalności przełoży się bezpośrednio na zainteresowanie klientów, ruch na stronie oraz – co za tym idzie – większą liczbę składanych zamówień.

Pozycjonowanie w Krakowie, oferowane przez mayko.pl, odbywa się z poszanowaniem reguł, które wyznacza największa wyszukiwarka – Google. Dzięki zastosowaniu się do nich można zyskać pewność, że posiadana witryna nie będzie blokowana lub usuwana z katalogu, co nie każda agencja na rynku może zagwarantować.

Jedną z podstaw współpracy z mayko.pl jest także regularne dostarczanie danych na temat wyników, jakie przyniosły dotychczas podjęte działania. Informujemy klienta, jak w danym momencie wyglądają efekty pozycjonowania stron internetowych. W Krakowie i okolicach każda z firm otrzymuje co miesiąc raport, w którym wyszczególnione są konkretne parametry, np. wzrost ruchu na witrynach czy pozycje poszczególnych fraz.

Mayko prowadzi zarówno działania z zakresu SEO w Krakowie, jak i bardziej kompleksową obsługę firm, włączając w to również content marketing czy prowadzenie kampanii AdWords. Im więcej sposobów na dotarcie do klienta, tym większa szansa powodzenia.

Czy pozycjonowanie w Krakowie jest drogie?

Nie istnieje jedna uniwersalna wartość faktury za pozycjonowanie. Cena usługi jest uzależniona m.in. od stopnia nasycenia lokalnego rynku – im więcej działa na nim podmiotów, które reklamują się w Internecie, tym większe koszty trzeba ponieść, by je pokonać w walce o klienta. Co ciekawe, wielu internautów wybiera firmy z pierwszych pozycji w wyszukiwarce, nawet jeśli te z dalszych miejsc mają dłuższą historię i większe doświadczenie.

Sam charakter prowadzonej przez firmę działalności również nie pozostaje bez wpływu na jej pozycjonowanie. Cennik za tego typu zlecenia może zawierać różne kwoty, uzależnione m.in. od stopnia złożoności usług w danej branży czy liczby produktów, które dana firma posiada w swojej ofercie.

Jak długo powinna trwać umowa na pozycjonowanie? Oferta agencji obejmuje długofalową współpracę, ponieważ taki jest jedyny słuszny model działania w zakresie pozycjonowania. Warto jednak zaznaczyć, że Mayko elastycznie podchodzi do pewnych spraw i daje klientom możliwość wypowiedzenia umowy z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Choć nie warto rezygnować z pozycjonowania, to dobrze mieć taką możliwość w razie pojawienia się niesprzyjających okoliczności, a nie być związanym umową np. na cały kolejny rok.

Do dziś wiele firm nie docenia korzyści, jakie daje pozycjonowanie. Koszt takiego przedsięwzięcia warto zestawić z kosztami zatrudniania handlowców, kupowania reklamy w prasie bądź radiu czy zamawiania ulotek do skrzynek. Co warto zauważyć, w powyższych sytuacjach nie mamy wpływu na to, co dany klient zrobi np. z ulotką – najczęściej po prostu wyrzuci ją do śmietnika. Pozycjonowanie generuje natomiast interakcję z zainteresowanymi osobami, które poszukują konkretnych danych. Jest to znacznie bardziej skuteczne, niż tradycyjna reklama, uprawiana „na oślep”.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij