Dlaczego warto skorzystać z pozycjonowania stron www?

Obserwacja dominujących trendów, dotyczących poszukiwania przez konsumentów danego towaru bądź usługi, wskazuje na rosnący udział urządzeń mobilnych – niezależnie od wieku czy miejscowości zamieszkania, ludzie chętnie sięgają po tablet lub telefon i wpisują hasło w okno wyszukiwarki. W jaki sposób, będąc przedsiębiorcą, można aktywnie wpłynąć na to, by dotrzeć do nich szybciej, niż bezpośrednia konkurencja? Sposobem na to będzie umiejętne pozycjonowanie swojej firmowej witryny.

O tym, w jakim stopniu dana strona jest przystosowana do aktualnych wymagań wyszukiwarki, informuje audyt SEO. Po przeprowadzeniu go otrzymuje się informacje na temat ewentualnych błędów i niedopatrzeń w kodzie źródłowym oraz działań, które należy podjąć. Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który składa się z wielu aspektów – w mayko.pl spoglądamy na niego całościowo, prezentując klientom comiesięczne raporty z wykonanych zadań. Oprócz optymalizacji kodu witryny będzie to m.in.: aktywność na portalach społecznościowych, link-building czy nieustanne śledzenie ruchu na stronie i liczby fraz na czołowych pozycjach w wyszukiwarce (np. top10 czy top50).

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Skuteczne pozycjonowanie – Poznań i okolice

Istnieje kilka zasadniczych punktów, które należy zawrzeć w długofalowej strategii pozycjonowania. W Poznaniu działa wiele firm o różnym zasięgu – niektóre z nich ograniczają swoje usługi do mieszkańców danej dzielnicy, inne natomiast obsługują całe województwo. Jest to jeden z podstawowych aspektów do omówienia, gdy rozpoczyna się współpracę.

Pozycjonowanie stron internetowych w Poznaniu znacznie się różni, jeżeli wykonuje się je z myślą np. o warsztacie samochodowym, od zabiegów stosowanych by odpowiednio „ustawić” witrynę firmy, zajmującej się projektowaniem ogrodów. Bierzemy pod uwagę charakterystykę branży, w której działa klient, analizujemy najważniejsze słowa kluczowe i dopiero wówczas wybieramy ich zestaw – bez limitu ich liczby!

Korzystając z pozycjonowania strony z Poznania przez mayko.pl można być pewnym, że cały proces będzie się odbywał zgodnie z aktualnymi regulacjami w tym zakresie. Każdego obowiązuje bowiem zbiór zasad, których nieprzestrzeganie może poskutkować „zniknięciem” strony z wyników w Google, co całkowicie uniemożliwi dotarcie do niej zainteresowanym użytkownikom.

Gwarantujemy klientom regularne informacje na temat efektów, zamówionego przez nich, pozycjonowania stron www. Do Poznania oraz okolicznych miejscowości co miesiąc spływają raporty, adresowane do konkretnych firm, w których znajdują się informacje m.in. o wzroście pozycji konkretnych słów kluczowych i fraz, statystykach odnośnie ruchu na witrynach i wielu innych, przydatnych danych.

W ofercie Mayko znajdują się zarówno usługi z dziedziny SEO w Poznaniu, jak i prowadzenie kampanii w sieci reklamowej Google lub tworzenie wartościowych treści na firmowe witryny. Szeroki zakres oferty pozwala na stworzenie spójnej strategii, skutkującej zbudowaniem solidnej pozycji w Internecie.

Jakie kwoty przeznaczają firmy z Poznania na pozycjonowanie?

W zależności od sytuacji w danej branży, różni się pula środków, które warto przeznaczyć na pozycjonowanie. Cena poszczególnych usług jest bowiem uzależniona od liczby konkurencyjnych podmiotów. Podobnie jak w przypadku tradycyjnej reklamy – mając dwóch konkurentów znacznie łatwiej dotrzeć do klienta, niż gdy jest ich np. dwudziestu.

Są także inne czynniki, wpływające na pozycjonowanie. Cennik proponowanych usług może być różny z powodu wyjściowej pozycji danego przedsiębiorstwa. W przypadku niektórych firm trzeba wykonać więcej pracy, np. jeżeli nie są obecne w Internecie od zbyt dawna. Wówczas buduje się od początku ich pozycję.

Na jak długi okres podpisuje się umowę dotyczącą pozycjonowania? Oferta Mayko zakłada długofalową współpracę, skutkującą zbudowaniem solidnej pozycji w sieci, jednak daje klientowi możliwość wycofania się w każdej chwili z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Sprawia to, że można zredukować koszty w chwili ewentualnego kryzysu finansowego przedsiębiorstwa.

Z jakimi działaniami można porównać pozycjonowanie? Koszt usługi z pewnością przedstawia się konkurencyjnie, jeżeli zestawi się go np. z wysokością pensji wykwalifikowanego handlowca lub telemarketera. Co więcej, celem pozycjonowania jest skuteczniejsze dotarcie do zainteresowanych klientów, z natury rzeczy bardziej skłonnych do złożenia zamówienia. Inaczej jest w przypadku dzwonienia „na zimno” lub roznoszenia ulotek – tego typu działania są znacznie mniej precyzyjne, a ich efekty mało mierzalne w porównaniu z pozycjonowaniem, którego efekty można stale monitorować.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij