W czym pomoże mi pozycjonowanie?

Stale zwiększający się dostęp do internetu i zamiłowanie ludzkości do wszelkiego rodzaju wygód powodują, że konsumenci poszukują informacji o produktach i usługach w sieci, nawet gdyby te same dane mogliby uzyskać np. odwiedzając zlokalizowany nieopodal sklep stacjonarny.

O powodzeniu podmiotów z danej branży coraz częściej decyduje więc skuteczność pozycjonowania stron internetowych, a nie lokalizacja wynajmowanych powierzchni, zlecanie roznoszenia ulotek w okolicy czy kampanie billboardowe, na które coraz więcej osób przestaje w ogóle zwracać uwagę.

Pozycjonowanie stron www przynosi szereg pozytywnych efektów, pośród których należy wymienić przede wszystkim wzrost ruchu (liczby odwiedzin) oraz jego jakości. Oznacza to, że z witryny korzystają zainteresowani użytkownicy, poszukujący akurat tego, co się na niej znajduje. Począwszy od optymalizacji SEO, poprzez publikowanie wartościowych treści na firmowym blogu i link-buildingu, a na prowadzeniu kont na portalach społecznościowych skończywszy – w tych wszystkich aspektach specjalizuje się mayko.pl.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie stron www – Wrocław i okolice

Zanim rozpocznie się jakiekolwiek działania, warto zakreślić zasięg, jaki ma obejmować skuteczne pozycjonowanie we Wrocławiu. Czy będzie to część miasta, cały jego obszar, a może również pobliskie miejscowości, aż do Oławy i Oleśnicy? Na tę decyzję wpływa charakter prowadzonej przez klienta działalności.

Pozycjonowanie we Wrocławiu nie odbywa się według jednego, uniwersalnego schematu. Każde z przedsiębiorstw wymaga bowiem dobrania innej puli słów kluczowych, które zapewnią mu sukces na lokalnym rynku. W mayko.pl nie stosuje się limitu ich ilości, dzięki czemu możliwe jest kompleksowe zwiększenie widoczności w sieci – bez obaw o znaczny wzrost kosztów całej operacji z tego powodu.

Pozycjonowanie strony we Wrocławiu w porozumieniu z mayko.pl to gwarancja zachowania wszelkich wytycznych, które do przedsiębiorców kieruje Google. To niezwykle ważne, bowiem w przypadku złamania tych zasad można „paść ofiarą” filtra wyszukiwarki, co powoduje usunięcie witryny z wyświetlanych wyników, a więc dotychczasowe wysiłki zostają całkowicie zniweczone. Odrobienie takiej straty bywa często trudniejsze, niż rozpoczęcie wszystkiego „od zera”.

Stawiamy również na przekazywanie klientom jasnych informacji, na temat tego, co daje im zamówione wcześniej pozycjonowanie stron internetowych. We Wrocławiu i okolicach nasi klienci otrzymują w każdym miesiącu szczegółowy raport, na podstawie którego mogą ocenić rezultaty podjętych działań i sprawdzić m.in. pozycje na konkretne frazy, ogólny ruch na stronie i szereg innych parametrów. Mało które narzędzie daje tak łatwo mierzalne wyniki.

Poszukując zarówno jednorazowych usług w zakresie optymalizacji SEO we Wrocławiu, jak i kompleksowego „abonamentu”, obejmującego również content marketing czy kampanie AdWords, warto zamówić bezpłatną wycenę w Mayko – można się miło zaskoczyć.

Ile trzeba zainwestować w pozycjonowanie firmy z Wrocławia?

Sytuacja lokalnego rynku w zdecydowanym stopniu wpływa na pulę środków, które warto przeznaczyć na pozycjonowanie. Cena usług często podawana jest w zakresie „od-do”, ze względu na różnice w nasyceniu danej branży konkurencyjnymi firmami. Im więcej ich jest, tym szersze działania będą potrzebne, by zapewnić sobie dostęp do zainteresowanych klientów.

To nie jedyna rzecz, która determinuje koszty pozycjonowania. Cennik uzależniony jest także od tego, jakie pozycje zajmuje firmowa strona na początku współpracy z Mayko, a więc od dystansu, który trzeba pokonać w drodze do ostatecznego sukcesu.

Jak wygląda umowa na pozycjonowanie? Oferta Mayko w założeniu skierowana jest do firm, które chcą zbudować trwałą pozycję w sieci i stale ją wzmacniać, a to wymaga niejednokrotnie długich miesięcy bądź lat. Istnieje jednak możliwość przerwania współpracy z 1-miesięcznym wypowiedzeniem, w razie gdyby nagłe pogorszenie stanu finansów przedsiębiorstwa zmusiło je do drastycznego obniżenia kosztów. To rozwiązanie zdecydowanie bardziej elastyczne, niż proponowane przez wiele firm, umowy trwające rok czy dwa lata.

W jaki sposób ujmować w budżecie firmy wydatki na pozycjonowanie? Koszt usługi można zestawić np. z pensją doświadczonego handlowca czy ceną za reklamę w lokalnej prasie. W przypadku współpracy z Mayko nie trzeba jednak przejmować się, czy oferta firmy trafi do docelowego klienta. A tego typu obawy niejednokrotnie pojawiają się przed zamówieniem publikacji w gazecie czy emisji ogłoszenia w radio. Pozycjonowanie, kampanie AdWords czy remarketing są natomiast kierowane konkretnie do danej grupy odbiorców.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij