Pozycjonowanie stron internetowych to dziś temat, od którego nie warto uciekać. Dorastają kolejne pokolenia dzieci i młodzieży, które stają się lub nawet są już konsumentami, korzystającymi przede wszystkim z Internetu. To właśnie w tablecie, smartfonie czy na laptopie młodzi ludzie szukają dziś interesującego ich produktu lub usługi, a funkcjonalność i atrakcyjny wygląd serwisu www ma wpływ na ich decyzje. Niezbędne jest również, by taka witryna była poprawnie skonfigurowana pod względem SEO.

Konsekwentnie prowadzone pozycjonowanie, traktowane nie jako jednorazowy zabieg, ale jako cały proces, pomoże osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania oraz zatrzymać na dłużej internautów. Dysponując dobrym serwisem i korzystając z dostępnych opcji można także „przyprowadzić” klientów z powrotem na swoją stronę, nawet jeśli ci odwiedzali ją już jakiś czas temu.

Wszystkie te działania w wyraźny sposób przyczyniają się do wzrostu sprzedaży, a jednocześnie – generują większy zysk dla przedsiębiorcy. To tylko nieliczne powody, dla których warto zainwestować w pozycjonowanie stron www. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie stron internetowych w Gdyni – jakie przynosi korzyści?

Proponując klientom pozycjonowanie stron WWW w Gdyni wiele uwagi poświęcamy kwestii responsywności ich firmowych witryn. Dbamy o to, by dany serwis prezentował się tak samo efektownie i był równie funkcjonalny na telefonie komórkowym, co w tablecie bądź na monitorze komputera stacjonarnego. Obecnie, kiedy użytkownicy korzystają naprzemiennie z kilku różnych urządzeń, ważne jest to, by na każdym z nich mieli tak samo łatwy dostęp do produktów i usług danej firmy.

By cieszyć się efektami, jakie daje skuteczne pozycjonowanie w Gdyni, warto zainwestować w link-building. Możemy zaoferować naszym klientom zbudowanie solidnej bazy odnośników odsyłających do ich serwisu, co zwiększy bezpośrednio ruch na stronach oraz przyczyni się do osiągnięcia lepszych pozycji w wyszukiwarce Google. Zapewniamy przy tym, że stosujemy jedynie praktyki zaaprobowane przez giganta z Kalifornii.

Współpracując z mayko.pl można skorzystać nie tylko z podstawowych usług, z jakimi kojarzy się pozycjonowanie strony w Gdyni. W naszej ofercie mieszczą się również m.in. prowadzenie firmowego konta na Facebooku lub założenie bloga o tematyce związanej z działalnością firmy. Dzięki temu jej klienci (zarówno potencjalni, jak i obecni) mogą znaleźć wartościową wiedzę w formie FAQ lub Q&A, co pomoże im rozwiać wątpliwości i skłoni część z nich do złożenia zamówienia.

Decydując się na pozycjonowanie w Gdyni warto również wykorzystać możliwości, jakie daje udział w programie AdWords lub umieszczenie swojej reklamy na YouTube. Obie te metody pozwalają dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, z uwzględnieniem cech demograficznych jej członków.

Współpracując z klientami prowadzimy również szeroką analitykę efektów działań podjętych w zakresie SEO. W Gdyni część firm nie śledzi swoich dotychczasowych dokonań, co jest błędem – w ten sposób nie można bowiem wywnioskować, jakie kroki należałoby podjąć w dalszej kolejności.

Z czego składa się cena pozycjonowania?

Istnieje szereg czynników, które determinują cenę pozycjonowania. Koszt usługi obejmuje zarówno pojedyncze zabiegi, takie jak np. audyt SEO na początku współpracy czy optymalizacja kodu strony, jak i regularnie powtarzane działania, np. publikację artykułów w zewnętrznych serwisach.

Nie da się więc jednoznacznie określić, ile dana firma zapłaci za pozycjonowanie. Oferta od agencji będzie uwzględniała także stopień konkurencyjności danej branży i obszaru geograficznego. Inaczej bowiem będzie wyglądała strategia promocji serwisu rowerowego, który ma jednego konkurenta w całym mieście, a inaczej pizzerii dowożącej jedzenie na telefon, w okolicy której działa dziesięć podobnych firm gastronomicznych.

Użyte narzędzia do analizy statystyk ruchu na stronie również mają wpływ na koszty pozycjonowania. Cena podstawowych aplikacji będzie znacznie niższa niż zaawansowanych systemów, ale dostarczą one mniej funkcjonalności. Wybór odpowiedniego narzędzia dla danego klienta to kwestia, w której nasi specjaliści udzielą niezbędnych rad.

Warto złożyć zapytanie o indywidualną ofertę na pozycjonowanie. Cennik usług różni się bowiem znacznie – w zależności od skali działalności klienta i dotychczasowej pozycji jego strony w Internecie. Po otrzymaniu adresu strony i danych kontaktowych, nasz specjalista przygotuje wycenę specjalnie dla Państwa, w której uwzględni wszystkie składowe, decydujące o ostatecznej stawce. Samo złożenie zapytania nie stanowi zobowiązania do skorzystania z oferty, a może dostarczyć wielu cennych informacji.

Czego szukają w Google mieszkańcy Gdyni? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
noclegi gdynia 12 100
hotel gdynia 12 100
kino gdynia 6 600
fryzjer gdynia 4 400
mieszkania do wynajęcia gdynia 2 900
hydraulik gdynia 1 600
przychodnia gdynia 1 300
przedszkole gdynia 1 000
mechanik gdynia 1 000
ortodonta gdynia 880

Sprawdź pozostałe miasta z województwa pomorskiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij