Dlaczego coraz więcej firm decyduje się na pozycjonowanie?

Obecnie, kiedy bardzo wielu użytkowników Internetu ma do dyspozycji komputer stacjonarny, laptop, smartfon i tablet, niezwykle ważne jest to, jak prezentuje się firmowa witryna na każdym z urządzeń, a więc czy jest prosta w obsłudze, estetyczna oraz – przede wszystkim – czy łatwo na nią trafić. Pozycjonowanie stron www zapewnia tę ostatnią zaletę, bowiem to właśnie dzięki niemu dana witryna może pojawić się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

Wiele kwestii, które mają niebagatelny wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania, jest niewidocznych gołym okiem – laicy nie mają o nich pojęcia, natomiast specjaliści potrafią fachowo skonfigurować witrynę, dzięki czemu łatwiej ją odnaleźć potencjalnym klientom, którzy poszukują danego produktu lub usługi.

Pozycjonowanie stron internetowych powinno być poprzedzone solidnym audytem SEO. Polega on m.in. na sprawdzeniu, czy dana witryna posiada kanoniczne adresy, jest odpowiednio przystosowana do urządzeń mobilnych, szybko się ładuje, a meta-tagi zostały dobrane we właściwy sposób.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Skuteczne pozycjonowanie w Gorzowie Wielkopolskim – dlaczego warto?

Podejmując współpracę w zakresie SEO w Gorzowie Wielkopolskim bierzemy pod uwagę dotychczasową obecność klienta w Internecie. Każda witryna posiada szereg parametrów, które – choć niewidoczne gołym okiem – wpływają na wyniki osiągane w wyszukiwarkach. Optymalizacja to m.in. właściwe rozmieszczenie nagłówków, przygotowanie pliku robots.txt, stworzenie mapy strony czy poprawienie błędów w składni HTML oraz CSS.

Powyższe działania nie są jedynymi, jakie trzeba podjąć, by pozycjonowanie w Gorzowie Wielkopolskim przyniosło oczekiwane skutki. Wiele uwagi poświęcamy również jakości publikowanych treści. Wartościowe, fachowe teksty branżowe pomagają zjednać sobie zadowolonych klientów – po jakimś czasie zaczną oni poszukiwać nowych informacji np. na firmowym blogu, który zacznie cieszyć się coraz większą popularnością w sieci.

Zajmując się pozycjonowaniem strony w Gorzowie Wielkopolskim możemy zadbać także o staranny link-building. Przestrzegamy wszystkich wytycznych, jakie kieruje pod adresem fachowców Google, stąd nie trzeba się obawiać, że w wyniku współpracy z nami strona trafi na jakąkolwiek „czarną listę”.

Pozycjonowanie stron internetowych z Gorzowa Wielkopolskiego w mayko.pl odbywa się w oparciu o elastyczną, krótkoterminową umowę, którą można – w razie nagłego pogorszenia się sytuacji finansowej – wypowiedzieć. Warto jednak na wstępie zwrócić uwagę, że efekty pozycjonowania często pojawiają dopiero po kilku miesiącach, zwłaszcza jeżeli w danej branży panuje duża konkurencja.

Efekty prowadzonego pozycjonowania stron www w Gorzowie Wielkopolskim nasi klienci poznają na podstawie lektury comiesięcznego, dokładnego raportu, który przedstawia podjęte działania i, co oczywiste, ich skutki. Dotyczy on ruchu w serwisie, pozycji w wyszukiwarkach (TOP 10, TOP 30, TOP 50) oraz wielu innych parametrów.

Pozycjonowanie – cennik usług na przykładzie Gorzowa Wielkopolskiego

Nie sposób jednoznacznie określić wysokość wydatków, jakie należy ponieść by zafundować sobie efektywne pozycjonowanie. Cena dla każdej z obsługiwanych przez nas firm jest osobna, a składa się na nią szereg czynników. Są to m.in.: dotychczasowe pozycje w wyszukiwarkach, historia domeny, poziom nasycenia branży, w której działa klient, a także wybór narzędzi do prowadzenia analiz i monitorowania ruchu na witrynach. Istotne jest również określenie celu działania – takiego, który będzie możliwie realny przy zakładanym budżecie.

Jak więc zaspokoić swoją ciekawość w temacie, jakim jest pozycjonowanie? Oferta od mayko.pl jest bezpłatna, dlatego najlepszym wyjściem będzie złożenie zapytania. Specjaliści przygotują wykaz, w którym wskażą m.in. to, skąd biorą się ceny poszczególnych elementów oraz opiszą sposoby na efektywny link-building.

Ważną kwestią na samym początku jest także przeprowadzenie audytu SEO i optymalizacja witryny, od których to działań rozpoczyna się pozycjonowanie. Koszt tych usług jest ściśle powiązany z tym, jak wiele czasu fachowiec musi poświęcić na naprawienie ewentualnych błędów optymalizacyjnych na stronie. Niebagatelny wpływ ma na to – rzecz jasna – jej wielkość i stopień rozbudowania.

Zastanawiając się nad ewentualną pulą środków, którą przeznaczy się na pozycjonowanie, warto porównać ją do kosztów zatrudnienia doświadczonego handlowca czy wyemitowania reklamy w telewizji. Wówczas okazuje się, że nie jest ono aż kosztowne, a promowanie firmy w sieci skoncentrowane jest na trafianiu do realnie zainteresowanych klientów – w przeciwieństwie do wielu tradycyjnych metod reklamy.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij