Od pewnego czasu pozycjonowanie stron www staje się dla firm zagadnieniem, od którego nie warto uciekać ani w żaden sposób go pomijać. Nawet marki o mocno ugruntowanej pozycji na rynku są osłabiane przez konkurencję, która szturmem przebija się do najwyższych miejsc w wynikach wyszukiwarek.

Właśnie ci, którzy decydują się na szeroko zakrojone pozycjonowanie stron internetowych mają obecnie większe szanse na sukces, nawet jeśli ich firma działa krócej i nie jest jeszcze tak mocno rozpoznawalna przez konsumentów. Dzieje się tak dlatego, że ci ostatni coraz częściej zdobywają wiedzę właśnie w sieci. Poszukują produktów i usług, wpisując pewne określone, specyficzne hasła w Google.

Pozycjonowanie ma kluczowy wpływ na to, czy to właśnie nasza strona wyświetli się u użytkownika, czy też trafi on na witrynę konkurencji. By być pewnym efektów obecności w sieci, warto zainwestować w SEO – rozpocząć proces, którego końcowe rezultaty przyniosą większe zyski dla firmy oraz umocnią jej pozycję na rynku. Bez tego natomiast można spodziewać się powolnego zanikania swojej marki w obliczu aktywnie działających konkurentów.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Skuteczne pozycjonowanie w Koszalinie – kto na nim skorzysta?

W naszej ofercie znajduje się nie tylko pozycjonowanie stron internetowych w Koszalinie w oparciu o zmianę ich kodu źródłowego. Choć jest to bardzo ważny element całego procesu, to proponujemy klientom również szereg innych aktywności. Jedną z nich będzie prowadzenie firmowego bloga – stanowi on miejsce, w którym potencjalni nabywcy pogłębiają swoją wiedzę. W przypadku serwisu rowerów będzie to np. zbiór porad dotyczących konserwacji pojazdu oraz przegląd i recenzje ciekawych propozycji producentów, np. dodatkowych akcesoriów do rowerów. Jeżeli natomiast prowadzimy sklep wędkarski, wówczas możemy stworzyć platformę, na której nasi klienci będą chwalić się największymi złowionymi okazami, wrzucając ich zdjęcia.

Dzięki takiemu szerokiemu podejściu pozycjonowanie stron WWW w Koszalinie nabiera nowego wymiaru i pozwala zbudować solidną pozycję na lata. Skorzystają na nim zarówno lokalne firmy, świadczące swoje usługi na terenie danej dzielnicy, jak i podmioty działające w ramach województwa lub często wykraczające poza jego granice. Wszystko zależy od dobrania odpowiednich słów i fraz kluczowych, w czym również pomagamy.

Nie sposób nie wspomnieć w tym miejscu o audycie SEO. W Koszalinie i okolicach wiele firm nie przywiązuje bowiem wagi do nadania swoim witrynom odpowiedniej struktury. Zaprowadzając porządek w tym zakresie można wiele zyskać, bowiem ułatwia się wyszukiwarce odpowiednie indeksowanie strony oraz – co za tym idzie – poprawia się swoje pozycje.

Efekty, jakie przynosi pozycjonowanie strony w Koszalinie relacjonujemy klientom w comiesięcznym raporcie. Dowiadują się oni dzięki niemu, jak wzrósł ruch na stronach firmowych oraz co jeszcze warto zmienić, by osiągnąć maksymalne możliwe korzyści. Oferując pozycjonowanie w Koszalinie stosujemy bowiem szereg różnych metod. Zalicza się do nich również m.in. reklamowanie serwisu na YouTube, korzystanie z remarketingu dynamicznego i wiele, wiele innych.

Ile kosztuje pozycjonowanie? Oferta dopasowana do potrzeb i możliwości

Wiele osób ma spore wątpliwości co do tego, czy ich firmę stać na pozycjonowanie. Cena nie musi być jednak – wbrew pozorom – kwestią spędzającą sen z powiek. Indywidualną wycenę przygotowujemy bowiem w oparciu nie tylko o realne potrzeby w danej sytuacji, ale również o aktualne możliwości klienta. To bardzo ważna sprawa do ustalenia, gdy rozpoczyna się pozycjonowanie. Cennik usług jest bardzo szeroki, a niemal każdą pozycję można by przedstawić w formie „widełek”.

Warto jednak przed rozpoczęciem jakiejkolwiek rozmowy oszacować, ile w przybliżeniu kosztuje zamówienie osób roznoszących ulotki lub reklama w lokalnych mediach. Z takimi właśnie metodami powinno się porównywać pozycjonowanie. Koszt usługi na ogół nie przewyższa kwot, które przeznacza się na tradycyjne sposoby promocji firmy.

Prawdziwą różnicę robi tutaj skuteczność – w Internecie kierujemy się bowiem głównie do osób realnie zainteresowanych produktem lub usługą. W tradycyjnej reklamie często natomiast działa się „na oślep”, pokazując materiał tysiącom osób, wśród których nieliczne jest w ogóle zainteresowane daną dziedziną.

Właśnie dlatego warto przeznaczyć środki m.in. na udział w programie AdWords, skorzystanie z remarketingu dynamicznego czy uruchomienie zniżek np. za subskrypcję swojego newslettera. Dzięki tej ostatniej metodzie nie tylko pozyskuje się kontakty, ale również tworzy zalążek grupy najbardziej lojalnych klientów, którzy będą jeszcze wiele razy wracać na stronę firmy i składać tam zamówienia.

Czego szukają w Google mieszkańcy Koszalina? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
hotel koszalin 2 900
mieszkania koszalin 2 400
mieszkania na sprzedaż koszalin 1 900
noclegi koszalin 1 600
kwiaciarnia koszalin 1 600
dentysta koszalin 1 000
przedszkole koszalin 590
biuro rachunkowe koszalin 390
elektryk koszalin 320
wymiana opon koszalin 320

Sprawdź pozostałe miasta z województwa zachodniopomorskiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij