Pozycjonowanie stron internetowych – kluczowe informacje

Optymalizacja witryny pod kątem SEO staje się w obecnych czasach jedną z podstawowych rzeczy, które można zrobić, by zyskać nowych klientów. Mniejsze i większe firmy przeznaczają w swoich budżetach środki na promowanie usług bądź produktów w Internecie.

Pozycjonowanie stron www pozwala dotrzeć do określonej grupy osób i w aktywny sposób odpowiedzieć na ich potrzeby. Traktując pozycjonowanie jako proces, a nie jednorazową operację, można zyskać wysokie miejsca w wynikach wyszukiwarek oraz skorzystać z dobrodziejstw, jakie niosą różnego rodzaju programy partnerskie.

Obecność w Internecie często okazuje się w przypadku lokalnej działalności dużo bardziej opłacalna niż tradycyjne metody – zlecanie roznoszenia ulotek, reklama w radio czy na billboardach.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie strony w Londynie – jak pokonać konkurencję?

Pozycjonowanie stron internetowych w Londynie – wielkiej aglomeracji liczącej niespełna 9 mln mieszkańców, w tym wiele tysięcy Polaków, to niezbędna kwestia, jeżeli myśli się o poważnym zaistnieniu na lokalnym rynku. Wielki Londyn (Greater London) składa się z aż kilkudziesięciu dzielnic, dlatego skuteczne pozycjonowanie w Londynie musi być nastawione dokładnie na słowa i frazy kluczowe, których zainteresowani klienci będą poszukiwać – z uwzględnieniem różnych gmin, dzielnic itp.

Jakiekolwiek działania powinny być realizowane według spójnej strategii, na której zostanie oparte pozycjonowanie stron www w Londynie. Najczęściej znajduje się w niej link-building, analityka internetowa, content marketing, a także optymalizacja witryny. To ostatnie działanie polega na naprawieniu jakichkolwiek niedoskonałości w strukturze i kodzie strony, a także wzbogaceniu jej treści, jeżeli sytuacja tego wymaga. W tej dziedzinie nie ma gotowych schematów, dlatego każda witryna wymaga indywidualnego planu działań – uwzględniającego jej dotychczasową pozycję oraz definiującego w jasny, ścisły sposób cele do osiągnięcia.

Warto zamówić bezpłatną wycenę lub zlecić specjalistom, by wykonali dla danej witryny audyt SEO – w Londynie konkurencja w wielu branżach jest wysoka, podobnie jak liczba użytkowników, którzy chętnie korzystają z tabletów, smartfonów, laptopów i nie tylko, by poszukiwać informacji o interesujących ich usługach bądź produktach. Inwestowanie w obecność w Internecie to nie tylko teraźniejszość, ale także przyszłość każdej firmy bądź marki.

Współpraca z mayko.pl to gwarancja korzystania jedynie ze sprawdzonych, zaaprobowanych przez Google, metod. Można dzięki temu podczas pozycjonowania w Londynie całkowicie zlikwidować ryzyko nałożenia filtra na stronę, do czego – niestety – niejednokrotnie doprowadzają amatorzy z tej branży.

Ile kosztuje dobre pozycjonowanie? Cennik usług

Oczekując gotowej, konkretnej oferty warto zdawać sobie sprawę, z jak wielu elementów składa się skuteczne pozycjonowanie. Cena tej usługi zawiera w sobie m.in. audyt SEO, optymalizację witryny pod tym kątem, a także link-building czy prowadzenia analityki przy pomocy specjalistycznych narzędzi SEO. Ta ostatnia rzecz jest niezwykle przydatna do obserwacji efektów podejmowanych działań w długim horyzoncie czasowym.

Stopień nasycenia danej branży i liczba działających w niej konkurentów to również bardzo ważny czynnik. W dużej mierze determinuje on wysokość faktur za pozycjonowanie. Koszt wyniesienia na najwyższe miejsca fraz, które cieszą się dużym powodzeniem jest niepomiernie większy niż to jest w przypadku mało konkurencyjnych wyrażeń.

Pozycjonowanie należy zawsze traktować jako długotrwały proces. Obecnie, gdy aktywność internautów stale się zwiększa, a coraz więcej firm promuje się w sieci, niemożliwe jest osiągnięcie spektakularnych efektów np. w tydzień. Trzeba w tym celu poświęcić znacznie więcej czasu, a fundamenty swojej pozycji w Internecie budować w sposób solidny, decydując się np. na prowadzenie firmowego bloga czy publikacje w renomowanych źródłach. Takie sprawdzone działania to także gwarancja, że na prowadzoną witrynę nie zostanie nałożony filtr Google, czyli rodzaj kary za nieprzestrzeganie wytycznych.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo długofalową inwestycją jest pozycjonowanie. Oferta Mayko.pl jest mimo to bardzo elastyczna – umowę można rozwiązać z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jest to ukłon w stronę osób, których branża nie pozwala na stawianie dalekosiężnych planów, np. ze względu na mocną sezonowość.

Zapraszamy do składania zapytań o bezpłatną wycenę – uzyskane informacje pozwolą określić, czy dana kwota mieści się w ramach aktualnych możliwości bądź – inaczej – ile trzeba zapłacić, by osiągnąć zakładane sobie cele w ramach funkcjonowania w internetowej rzeczywistości.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij