Pozycjonowanie – wejdź na pierwsze miejsce!

Wśród licznych metod promowania swojej marki, na szczególną uwagę zasługuje w obecnych czasach pozycjonowanie stron www, prezentujących jej ofertę. W największym skrócie proces ten polega na podejmowaniu działań mających na celu wywindowanie swojej witryny na wysokie miejsca w wyszukiwarce, po tym gdy potencjalni klienci wpiszą charakterystyczne słowa lub frazy kluczowe.

Pozycjonowanie stron internetowych to bardzo perspektywiczna inwestycja, ponieważ kolejne pokolenia dorastających ludzi – stających się samodzielnymi konsumentami – coraz częściej poszukują w sieci informacji o produktach i usługach, porównując je oraz chcąc pogłębić swoją wiedzę. Sposobem na szybsze dotarcie do tych potencjalnych klientów jest aktywne działanie w zakresie SEO oraz korzystanie z innych dobrodziejstw Internetu.

Pozycjonowanie warto bowiem wzbogacić o udział w kampaniach dotyczących linków sponsorowanych czy prowadzenie firmowego bloga. Im więcej miejsc, w których zainteresowany internauta może zobaczyć nasze logo, tym lepiej. Zamów indywidualną wycenę dla swojej firmy i sprawdź, co możesz zyskać korzystając z oferty.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie stron www w Ostrowie Wielkopolskim – na co warto zwrócić uwagę?

Zdobywanie wysokich miejsc w wyszukiwarkach to złożona kwestia, a czynników wpływających na ostateczny wynik jest – według specjalistów – nawet ponad setka! Z pewnością podczas pozycjonowania stron internetowych w Ostrowie Wielkopolskim warto zwrócić uwagę na takie aspekty, jak m.in. zapewnienie odpowiednich opcji filtrowania i wprowadzenie adresów kanonicznych. Inną istotną sprawą będzie zadbanie o strukturę nagłówków, meta-tagi czy plik robots.txt. Na wszystkie te rzeczy zwrócimy uwagę na początku współpracy, gdy wykonamy dla Państwa audyt SEO. W Ostrowie Wielkopolskim wielu witrynom przydałby się taki „test”, bowiem sporo z nich opiera się na nieaktualnych już standardach. Priorytetem w naszej firmie jest natomiast śledzenie na bieżąco zmian w algorytmach Google, co pozwala szybko dostosowywać się do nowych wymagań. Dzięki temu efekty pozycjonowania w Ostrowie Wielkopolskim nie słabną po ważnych aktualizacjach w wyszukiwarce.

Przygotowując ofertę dla klienta bierzemy pod uwagę jego grupę docelową, a także ewentualną sezonowość branży. W przypadku tego drugiego staramy się opracować taką strategię działania, by na początku nowego sezonu mieć już całkiem niezłe wyniki i startować do wyścigu z konkurencją z dobrych pozycji. Istotne będzie w tym celu skupienie się na solidnym link-buildingu już na długo przed początkiem sezonu. Inwestując zawczasu w pozycjonowanie strony w Ostrowie Wielkopolskim można pozytywnie się zaskoczyć wzrastająca liczbą składanych zamówień od internautów, którzy odnaleźli stronę w Google.

By prawidłowo ocenić efekty podjętych działań i planować, co robić dalej, trzeba jednak poświęcić też nieco uwagi prowadzeniu analityki ruchu na stronie. Zajmujemy się tym profesjonalnie, a naszym klientom przedstawiamy wyniki w prostej, przejrzystej formie. To ważny element skutecznego pozycjonowania. W Ostrowie Wielkopolskim i okolicznych miejscowościach wciąż tkwi potencjał, którego wiele firm nie wykorzystuje. Jest nim możliwość dotarcia do klientów bezpośrednio przez Internet. Zapraszamy Państwa do wspólnego podjęcia tej próby.

Pozycjonowanie – koszt w porównaniu do innych metod reklamy

Wspomniane wcześniej narzędzia analityczne mają pewien wpływ na koszty pozycjonowania. Cena takich systemów zależy od stopnia rozbudowania i ilości podstron na witrynie. Jest tu podobnie, jak np. z badaniami rynku w rzeczywistym świecie – im większą wiedzę chcemy zdobyć, tym więcej musimy zapłacić za ich wykonanie. W Internecie analizujemy jednak zawsze twarde dane – liczbę odwiedzin, kliknięć, czas przebywania na stronie itp. W przypadku badań rynku pytamy ludzi o ich opinię, która nie zawsze przekłada się w prostej linii na późniejszy zakup produktu.

Istnieje jeszcze jedna bardzo wyraźna różnica między tradycyjną reklamą a pozycjonowaniem. Cennik może bowiem w niektórych sytuacjach uwzględniać płatność za kliknięcia (CPC), a więc za faktyczne wejścia na naszą witrynę. W przypadku emisji reklamy w telewizji bądź na falach popularnej stacji radiowej nie mamy natomiast pewności, czy ktoś złoży u nas zamówienie, ale płacimy zawsze tak samo – za czas antenowy.

Warto więc zastanowić się solidnie nad pozycjonowaniem. Oferta nie będzie w żaden sposób kosztowna, jeżeli zestawimy ją np. z cenami za kampanię telemarketingową czy akcję roznoszenia ulotek na dużym obszarze albo pensją zespołu przedstawicieli handlowych. Efekty będą natomiast dużo bardziej mierzalne.

W przypadku nawiązania współpracy z naszą agencją w każdej chwili istnieje możliwość wypowiedzenia umowy, którą to opcję pozostawiamy klientom np. na wypadek nagłego kryzysu w działalności ich firmy. W normalnych warunkach nie warto bowiem rezygnować z pozycjonowania.

Czego szukają w Google mieszkańcy Ostrowa Wielkopolskiego? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
hotel ostrów wielkopolski 880
mieszkania na sprzedaż ostrów wielkopolski 480
mieszkania ostrów wielkopolski 390
fryzjer ostrów wielkopolski 260
żłobek ostrów wielkopolski 90
salon fryzjerski ostrów wielkopolski 90
ortodonta ostrów wielkopolski 90
biuro nieruchomości ostrów wielkopolski 70
przychodnia ostrów wielkopolski 70
biuro rachunkowe ostrów wielkopolski 50

Sprawdź pozostałe miasta z województwa wielkopolskiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij