Aktualne badania prowadzone wśród konsumentów wskazują na to, że stale zmienia się proporcja między aktywnością w sieci a tradycyjnymi formami nabywania produktów bądź usług – w sklepach stacjonarnych lub przez telefon. Dotyczy to – rzecz jasna – wzrostu tej pierwszej, bardziej nowoczesnej formy.

Ze względu na ten fakt warto przewidzieć w swojej firmie środki na pozycjonowanie stron internetowych. Za jego sprawą dotarcie do kolejnych grup zainteresowanych klientów staje się znacznie łatwiejsze. To także inwestycja w przyszłość, bowiem kolejne pokolenia będą jeszcze bardziej chętnie poszukiwać informacji w sieci oraz składać zamówienia tą drogą.

Pozycjonowanie stron www stanowi więc skuteczny sposób na budowanie pozycji swojej marki. Warto zwrócić uwagę, że część internautów traktuje poważnie jedynie pierwsze 3-5 firm w wynikach wyszukiwania na daną frazę, nie zaglądając dalej.

Żeby dostosować się do ich preferencji, należy powierzyć fachowcom sprawę konfiguracji strony pod względem SEO oraz zainwestować w inne elementy, które tworzą skuteczne pozycjonowanie. W innym wypadku firmowa witryna może „przepaść” na dalszych stronach wyników w wyszukiwarce.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Które firmy powinny zdecydować się na pozycjonowanie stron WWW w Płocku?

Planując dla klientów strategię pozycjonowania stron internetowych w Płocku koncentrujemy się w pierwszej kolejności na zasięgu terytorialnym ich firmy oraz na branży, w której działają. Choć inwestycja w ten proces przyda się każdemu, to przede wszystkim powinny z niej skorzystać osoby oferujące dobrej jakości usługi bądź produkty, ale nie mające wystarczającego budżetu na reklamę w telewizji bądź prasie. Pozycjonowanie strony w Płocku to dla nich okazja na dotarcie do nowych klientów, którzy nie znają ich firmy z tradycyjnych mediów.

Nie jest to jednak problemem, bowiem dziś dobrze wyglądająca i funkcjonalna strona internetowa z powodzeniem przejmuje rolę, jaką dawniej pełniły kolorowe foldery. Oferuje jednak przy okazji coś więcej – możliwość natychmiastowej interakcji z użytkownikiem. Skuteczne pozycjonowanie w Płocku w dłuższym horyzoncie czasowym przyniesie szerokie grono zadowolonych klientów i pozwoli czerpać satysfakcję oraz zyski z biznesu, bez obaw o brak zleceń. Będzie to jednak możliwe po starannym wdrożeniu pieczołowicie przygotowanej strategii.

Oferując naszym klientom działania w zakresie SEO w Płocku proponujemy na początku wykonanie audytu posiadanej witryny. Często już na tym etapie można poznać niektóre z przyczyn dotychczasowych niepowodzeń i tego, że firma zajmuje miejsca na szarym końcu wyników wyszukiwania. Nieraz okazuje się bowiem, że witryna spełnia standardy dotyczące kodu źródłowego, ale… te sprzed kilku lat. Wówczas proponujemy jej optymalizację.

Dobrze prowadzone pozycjonowanie w Płocku w dalszej kolejności obejmuje również szereg działań skupionych wokół tzw. link-buildingu, czyli zdobywania wartościowych odnośników prowadzących do serwisu. Mogą to być np. publikacje na innych stronach. Warto skorzystać również z funkcjonalności, jakie oferuje program Google AdWords czy sieć reklamowa, która działa na niezliczonej ilości witryn.

Ciekawym rozwiązaniem jest także założenie firmowego bloga. To dobre narzędzie do wytworzenia więzi z klientami – poszukując jakichś informacji w określonej dziedzinie w pierwszej kolejności zajrzą oni właśnie na takiego bloga, uzyskując odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Pozycjonowanie – cennik usług

Nie sposób przedstawić ogólny cennik pozycjonowania, ponieważ istnieje zbyt wiele zmiennych, wchodzących w skład tego procesu. To od dotychczasowej sytuacji klienta, historii witryny czy specyfiki branży zależy, jak będzie wyglądać pozycjonowanie. Cena musi bowiem uwzględniać m.in. wielkość konkurencji – łatwiej pokonać kilka firm niż kilkadziesiąt czy kilkaset.

Wybór narzędzi do prowadzenia analityki internetowej oraz sposobu wykonywania link-buildingu to także istotne kwestie, jeśli chodzi o pozycjonowanie. Oferta w tym zakresie jest wysoce zróżnicowana. Sprawą indywidualną jest również określenie budżetu na udział w AdWords i inne, podobne przedsięwzięcia.

Pierwszą rzeczą jest jednak dopasowanie witryny do aktualnych standardów SEO – to od tego zawsze rozpoczyna się pozycjonowanie. Koszt można tutaj określić w jednostce czasu – jest to liczba godzin, które programista spędzi nad stroną. Niekiedy jest to np. 5 godzin, a innym razem 3 dni ciągłej pracy. Jest to uzależnione m.in. od tego, jak bardzo rozbudowaną stronę się posiada. Za jedną godzinę pracy fachowca najczęściej przyjdzie nam zapłacić od 80 do 200 zł.

Proponując klientom współpracę uwzględniamy w umowach 1-miesięczny okres wypowiedzenia. To zdecydowanie bardziej elastyczne rozwiązanie niż – oferowane przez liczne agencje – umowy na rok czy dwa, których nie da się łatwo rozwiązać, a chce się to zrobić np. jeżeli w przedsiębiorstwie nastaną „trudne czasy”.

Czego szukają w Google mieszkańcy Płocka? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
kino płock 3 600
stomatolog płock 590
przedszkole płock 390
meble płock 390
mechanik płock 320
księgowa płock 320
pokoje do wynajęcia płock 260
radca prawny płock 210
mechanik samochodowy płock 210
deweloper płock 170

Sprawdź pozostałe miasta z województwa mazowieckiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij