W obliczu stale rosnącej aktywności internautów, jednym z niezbędnych kroków w działalności każdej firmy staje się pozycjonowanie stron internetowych. Dobrze skonfigurowany serwis pozwala zareklamować swoje usługi bądź produkty, zdobyć grupę lojalnych klientów i ograniczyć koszty związane np. z handlem stacjonarnym. Wzrasta dzięki niemu także rozpoznawalność marki – zarówno na lokalnym rynku, jak i w całej Polsce.

Pozycjonowanie stron www to szerokie pojęcie, które w podstawowym znaczeniu dotyczy zdobywania wyższych miejsc w wynikach wyszukiwania, głównie w wyszukiwarce Google. Żeby jednak ten cel osiągnąć, trzeba skoordynować różne działania, opracować spójną strategię i wytrwale ją realizować. Właśnie w tym pomaga nasza firma.

Konsekwentnie prowadzone pozycjonowanie w obecnych czasach wydaje się być koniecznością. Dostosowanie witryny do aktualnych standardów pod kątem SEO, uczynienie jej atrakcyjną wizualnie oraz – przede wszystkim – praktyczną oraz uczestnictwo w programach partnerskich to działania, które będą świetną inwestycją na lata i pozwolą umocnić swoją pozycję na rynku.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie strony w Radomiu – co warto wiedzieć?

Pozycjonowanie stron internetowych w Radomiu i okolicach wymaga dobrania odpowiednich słów i fraz kluczowych – oddających specyfikę branży, w której działa przedsiębiorstwo i spójnych z treściami, których poszukują w sieci potencjalni klienci. Ważne, by pamiętać przy tym o dopasowaniu się do wytycznych największej wyszukiwarki – Google, bowiem w innym wypadku strona internetowa może zostać „wyfiltrowana” z atrakcyjnych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Prowadząc dla klientów pozycjonowanie stron WWW w Radomiu często proponujemy założenie firmowego bloga. Jest to miejsce, w którym potencjalni nabywcy produktów bądź usług mogą odnaleźć ciekawe, wartościowe informacje i poszerzyć swoją wiedzę. Niektórzy z nich skłoni są do złożenia zamówienia na stronie firmy. Takie blogi pełnią podobną rolę jak fachowa obsługa w sklepach stacjonarnych – odwiedza się je nie tylko ze względu na dostęp do dobrych produktów, ale i na to, że pracownicy – dysponujący specjalistyczną wiedzą – chętnie udzielają przydatnych porad.

Skuteczne pozycjonowanie w Radomiu opiera się również na nadaniu strukturze strony odpowiedniej formy – zadbaniu m.in. o nagłówki, plik robots.txt czy skróceniu czasu jej ładowania. Każdy z tych elementów ma znaczenie i do każdego z nich przykładamy wagę podczas współpracy z klientami.

Zazwyczaj zaczynamy ją jednak od przeprowadzenia audytu SEO. W Radomiu część witryn jest mocno zaniedbanych pod tym względem. Zmieniając ich ustawienia można sporo zyskać, choć często efekty takich działań nie są widoczne gołym okiem. Poprawia się jednak sposób, w jaki wyszukiwarka może „zobaczyć” daną witrynę.

Na temat efektów, jakie przynosi pozycjonowanie w Radomiu, informujemy klientów w comiesięcznym raporcie. Zawiera on dane dotyczące podjętych kroków, ukazuje progres w kwestii zdobywania czołowych miejsc oraz opisuje zmiany w ruchu na stronie.

Pozycjonowanie – cennik złożony z wielu elementów

Wiele firm zastanawia się, czy stać je na pozycjonowanie. Cena tej usługi uzależniona jest ściśle od tego, w jakim stanie znajduje się strona na samym początku współpracy. Im więcej pracy wymagają audyt oraz optymalizacja pod kątem SEO, tym więcej przyjdzie zapłacić. W tym przypadku obowiązuje bowiem stawka godzinowa programisty.

Co jeszcze trzeba wiedzieć, decydując się na pozycjonowanie? Oferta uzależniona jest również od tego, jakie źródła wybierzemy podczas zdobywania linków przychodzących. Może to być budowa i rozwój własnej strony zapleczowej, co zaleca się dużym witrynom, lub zakup publikacji w zewnętrznych serwisach. Z tej drugiej opcji częściej korzystają mniejsze firmy.

Jakie jeszcze czynniki wpływają na cenę, którą ostatecznie przychodzi zapłacić za pozycjonowanie? Koszt usługi uzależniony jest również od narzędzi do prowadzenia analityki, na które się zdecydujemy. Co oczywiste, prostsze aplikacje są tańsze i dają mniej funkcjonalności. Te droższe natomiast dostarczają więcej danych. Nasi specjaliści doradzą w kwestii wyboru odpowiedniego narzędzia i poinformują o mocnych oraz słabych stronach każdego z dostępnych systemów analitycznych.

Do zakładanego budżetu trzeba doliczyć również koszty reklamy w programie AdWords, jeżeli planuje się z niego korzystać. Co ważne, w ramach linków sponsorowanych można precyzyjnie określać budżet, którym się dysponuje. Dzięki temu unika się ryzyka „przeszarżowania” i zużycia w kilka dni środków przeznaczonych na cały miesiąc. Z drugiej strony, ustalenie zbyt małej puli może spowodować, że kampania okaże się bezskuteczna. By znaleźć „złoty środek”, warto więc skonsultować się również w tej kwestii z naszymi specjalistami.

Czego szukają w Google mieszkańcy Radomia? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
mieszkania na sprzedaż radom 4 400
kino radom 3 600
mieszkania do wynajęcia radom 3 600
mieszkania radom 2 900
domy na sprzedaż radom 2 400
noclegi radom 1 900
meble radom 1 600
kwiaciarnia radom 1 600
wulkanizacja radom 1 300
fotograf radom 1 000

Sprawdź pozostałe miasta z województwa mazowieckiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij