Wypróbuj nową drogę do pozyskania klientów…

Analizując wydatki przedsiębiorstw z różnych sektorów, ponoszone na promocję i reklamę, nie sposób nie zauważyć, że coraz więcej pieniędzy wydają one na pozycjonowanie stron internetowych. W repertuarze zachowań zainteresowanych klientów coraz ważniejszą rolę pełni bowiem poszukiwanie informacji w sieci oraz składanie zamówień bezpośrednio poprzez witrynę firmy.

Działania w zakresie SEO pomagają w zyskaniu przewagi nad konkurencją. Dzięki nim strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania na lepszych miejscach niż serwisy konkurencji. Dobrze prowadzone pozycjonowanie to również szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki i zbudowanie tym samym jej wysokiej renomy.

Promocja w Internecie powinna dziś stanowić ważny punkt budżetu firmy, a pozycjonowanie stron www jest jego niezbędną częścią. Oprócz tego warto skorzystać z możliwości, jakie dają portale społecznościowe. To w końcu w ich obrębie Internauci spędzają mnóstwo czasu i właśnie tam warto umieścić swój przekaz reklamowy. Firmy, które tego nie zrobią, mogą zostać szybko wyeliminowane przez bardziej aktywną konkurencję.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie stron internetowych w Stalowej Woli – co warto uwzględnić?

Zamawiając usługi z dziedziny SEO w Stalowej Woli, warto zwrócić uwagę m.in. na etykę działania agencji, której powierza się losy swojej witryny. Choć dla niektórych brzmi to jak wyświechtany frazes, to w tym przypadku jest to kluczowa kwestia. Postępowanie zgodnie z rekomendowanymi przez Google praktykami pomaga bowiem ustrzec się przed nałożeniem filtra na stronę, która to kara może skutkować nawet usunięciem jej z wyników wyszukiwania. Ważnym aspektem dla skutecznego pozycjonowania w Stalowej Woli będzie też wykorzystanie szeregu nowoczesnych narzędzi, takich np. jak remarketing dynamiczny. Pozwala on dotrzeć do tych klientów, którzy kiedyś zapoznali się na naszej stronie z produktem, ale nie dokonali zakupu. Być może przypominając im o tym fakcie skłonimy ich do złożenia zamówienia?

Pozycjonowanie stron www w Stalowej Woli w dużej mierze skupia się na osiąganiu wysokich pozycji w wyszukiwarce, ale to nie jedyny cel, jaki powinno się realizować. Jeżeli bowiem klienci będą kierowali się na naszą stronę z Google, to warto również, by znaleźli tam ciekawe treści do przeczytania i obejrzenia. Pomoże w tym prowadzenie firmowego bloga, założenie profili na portalach społecznościowych oraz organizacja drobnych konkursów dla klientów itp. Tego typu zabiegi pomagają „związać” użytkowników z daną marką.

Zanim jednak przejdziemy do tych wszystkich zabiegów, to już na samym początku pozycjonowania strony w Stalowej Woli zoptymalizujemy jej kod, co pozwoli wyszukiwarce lepiej „widzieć” i „czytać” witrynę. Często z pozoru drobne zmiany bardzo pomagają i okazują się mieć efekt niewspółmiernie wysoki do czasu i nakładu pracy, jakiego wymagały. Trzeba tylko wiedzieć, co i jak zrobić. Tak jest m.in. z nadaniem nagłówkom odpowiedniej struktury czy poprawnym sformułowaniem pliku robots.txt oraz wieloma innymi rzeczami, dzięki którym pozycjonowanie w Stalowej Woli będzie mogło przynieść oczekiwane rezultaty.

Kogo stać na pozycjonowanie? Cennik różnych metod promowania firmy

Jeżeli dotychczas analizowali Państwo koszt różnych sposobów na reklamowanie swojej firmy, to zapraszamy by do tego wachlarza włączyć również pozycjonowanie. Cenę usługi mogą Państwo poznać indywidualnie dla swojej witryny po złożeniu zapytania poprzez formularz. Warto porównać nakłady finansowe, jakie są wymagane w tym celu, z kosztami roznoszenia ulotek, emitowania reklam w radiu, prasie i innymi, podobnymi zabiegami.

Okazuje się, że istnieje kilka istotnych przewag, które posiada pozycjonowanie. Koszty w wielu przypadkach można ponosić konkretnie za realne efekty. Przykład? Płacenie za kliknięcia w systemie AdWords. Opłata w systemie CPC jest naliczana dopiero w momencie kiedy któryś z użytkowników uruchomi link sponsorowany i odwiedzi naszą stronę. Nie musimy płacić za to, że klient tylko zobaczy reklamę, czego nie da się uniknąć w przypadku radia czy telewizji.

Oczywiście istnieją też różne czynniki, takie jak aktualne miejsca strony w wyszukiwarkach czy poziom jej optymalizacji, które wpływają na cenę za pozycjonowanie. Oferta będzie nieco tańsza dla mało rozbudowanych, prostych witryn niż dla takich, które posiadają setki podstron. Wiąże się to m.in. z wyborem narzędzi analitycznych. Duże strony wymagają głębszego śledzenia statystyk ruchu, co również uwzględniamy. Jest to niezbędne, by prawidłowo wyciągać wnioski z dotychczas podjętych działań.

Zapraszamy do złożenia zapytania o wycenę. Jeżeli zdecydują się Państwo podpisać umowę, to po jej wejściu w życie będzie można ją rozwiązać z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. To elastyczny model współpracy, który zdecydowanie odróżnia się od niektórych rozwiązań stosowanych przez konkurencję, polegających na „wiązaniu” ze sobą klientów np. na rok, nawet jeżeli będą oni chcieli wcześniej zrezygnować z usług.

Czego szukają w Google mieszkańcy Stalowej Woli? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
kino stalowa wola 2 900
nieruchomości stalowa wola 1 000
noclegi stalowa wola 590
fotograf stalowa wola 480
wulkanizacja stalowa wola 320
przedszkole stalowa wola 320
stomatolog stalowa wola 320
domy na sprzedaż stalowa wola 260
mechanik stalowa wola 210
meble stalowa wola 210

Sprawdź pozostałe miasta z województwa podkarpackiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij