Słownik e-marketingu

CRM

CRM (Customer Relationship Management) to strategia i zestaw narzędzi, które pomagają firmom zarządzać relacjami z klientami, budować z nimi trwałe więzi i zwiększać ich zadowolenie. CRM obejmuje oprogramowanie oraz procesy, które ułatwiają gromadzenie, analizowanie i wykorzystywanie informacji o klientach, wspierając sprzedaż, marketing oraz obsługę posprzedażową.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 98

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.