ROI, ROAS czy ERS: jak mierzyć wynik kampanii reklamowych?
W czym kampanie PPC są podobne do gry w pokera? Na warsztat weźmiemy 3 wskaźniki zwrotu z inwestycji – ROI, ROAS i ERS. Dowiedz się, dlaczego warto je mierzyć!
W czym kampanie PPC są podobne do gry w pokera? Na warsztat weźmiemy 3 wskaźniki zwrotu z inwestycji – ROI, ROAS i ERS. Dowiedz się, dlaczego warto je mierzyć!
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) odgrywają istotną rolę w monitorowaniu i optymalizacji strategii e-commerce. W artykule przedstawiamy najważniejsze KPI, na które każdy e-commerce manager powinien zwrócić uwagę,
Czym są filtry Google i jak uniknąć otrzymania kary? W tym artykule poznasz najlepsze praktyki SEO, dzięki którym unikniesz dotkliwych konsekwencji filtrów Google.
Oszuści stosują wiele kreatywnych sposobów na wyłudzanie pieniędzy. Jeden z nich związany jest z wizytówką Google Moja Firma. Przeczytaj artykuł i poznaj popularne metody naciągaczy, a być może dzięki tej wiedzy unikniesz nieprzyjemności.
Prawidłowe skonfigurowanie konta Google Ads to pierwszy krok do osiągnięcia zamierzonego celu. W tym poradniku znajdziesz 5 możliwych przyczyn kłopotów z kampaniami Google Ads. Sprawdź, czy dotyczą one Twoich działań!
W artykule przybliżamy to, co warto wziąć pod uwagę przed pierwszym kontaktem z agencją SEO. Poznaj zestaw pytań, które warto sobie zadać przed startem współpracy.
Duplikacja treści potrafi mocno namieszać. Czym jest zjawisko duplicate content i jakie ma konsekwencje? Jak sobie z tym radzić? O tym przeczytasz w tym artykule!