Słownik e-marketingu

Metoda SMART

Metoda SMART to powszechnie stosowana technika formułowania celów, która pozwala na tworzenie planów w sposób uporządkowany, precyzyjny i przemyślany. Jej popularność wynika z faktu, że wprowadza konkretne kryteria, które pomagają nie tylko wyznaczyć cel, ale także monitorować postępy i końcowy sukces. W odróżnieniu od luźnych pomysłów i ogólnych aspiracji, cele wyznaczane metodą SMART są mierzalne, osiągalne i dostosowane do rzeczywistych warunków, co zwiększa prawdopodobieństwo ich realizacji.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 69

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.