Słownik e-marketingu

Konwersja

Konwersja to określenie używane w marketingu internetowym, które opisuje sytuację, gdy użytkownik wykonuje pożądaną przez przedsiębiorstwo akcję na stronie internetowej lub w aplikacji. Przykładem konwersji może być zakup produktu, zapisanie się na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego lub pobranie e-booka.
Konwersja jest pojęciem wykorzystywanym w różnych dziedzinach i ogólnie oznacza „przekształcanie postaci czegoś” – według słownika języka polskiego PWN. Mówiąc dokładniej – konwersja to oczekiwane działania ze strony odbiorcy strony, które stanowią reakcję na akcje promujące stronę poprzez jej pozycjonowanie lub konkretne kampanie reklamowe prowadzone w Internecie.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 76

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.