Słownik e-marketingu

ROI

ROI (Return on Investment) to wskaźnik finansowy, który mierzy efektywność i rentowność inwestycji. ROI wyraża stosunek zysku netto do kosztów inwestycji, pokazując, ile zyskano na każdej jednostce zainwestowanej kwoty. Jest powszechnie stosowany w biznesie i marketingu do oceny skuteczności kampanii, projektów i innych przedsięwzięć.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 45

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.