Cele marki
Euro Ogród to sklep ogrodniczy, który sprzedaż prowadzi zarówno poprzez sklep stacjonarny w Białymstoku, jak i sklep internetowy euroogrod.com.pl. Firma to popularna marka na terenie całego Podlasia, z ugruntowaną od wielu lat pozycją na rynku.
Marce zależy przede wszystkim na poprawie i utrzymaniu pozycji sklepu na bardzo konkurencyjne frazy o zasięgu ogólnopolskim.
Nasze rozwiązania
Współpracę w zakresie pozycjonowania sklepu internetowego rozpoczęliśmy w styczniu 2017 roku. Wcześniej sklep był już pozycjonowany przez kilka agencji SEO oraz freelancerów, jednak klient nie był zadowolony z efektów ich działań. Sezonem w branży jest okres od początku marca do końca sierpnia – a więc wszelkie działania SEO należy podporządkowywać właśnie tym miesiącom.
Na początku naszej współpracy przygotowaliśmy kompleksowy audyt SEO. Wskazał on podstawowe błędy optymalizacyjne w sklepie, które zostały stosunkowo szybko poprawione przez klienta, również przy wsparciu programistów z IdoSell.
Co zrobiliśmy
-
poprawa lub utrzymanie pozycji sklepu na bardzo konkurencyjne frazy o zasięgu ogólnopolskim,
-
uzyskanie lepszych pozycje na frazy związane z producentami,
-
wykorzystanie drzemiącego potencjału SEO i optymalizacja pod frazy typu long tail/długi ogon,
-
systematycznie uzyskiwanie dobrych pozycji na nowo dobrane frazy z długiego ogona.
-
kluczem do szybkich wzrostów były prace rozwojowe wykorzystujące drzemiący potencjał SEO w całym sklepie. Dotyczyły one: bardzo dużej rozbudowy drzewa kategorii, a konkretniej dodanie nowego menu dotyczącego podstron producentów.
-
oprócz prac optymalizacyjnych, nasze główne działania SEO to przede wszystkim systematyczny link building.
Co zrobiliśmy
-
przygotowanie przemyślanej strategii pozycjonowania,
-
wykonanie audytu strony,
-
przeprowadzenie procesu optymalizacji sklepu,
-
dodanie nowego menu do podstron producentów,
-
pozyskanie wartościowych linków (link building),
-
pozycjonowanie fraz o zasięgu ogólnopolskim jak i tych z typu long tail