Słownik e-marketingu

Clickbait

Clickbait to rodzaj kontrowersyjnych lub sensacyjnych nagłówków, tytułów lub miniatur, które mają na celu przyciągnięcie uwagi i kliknięć od internautów. Często są to zagadkowe lub kontrowersyjne zapowiedzi i obietnice, które skłaniają użytkowników do wejścia w daną treść. Clickbait jest popularny na różnych platformach internetowych, takich jak media społecznościowe, serwisy informacyjne, blogi i strony internetowe. Pomimo swojej skuteczności w generowaniu kliknięć, często jest krytykowany za wprowadzanie użytkowników w błąd, a także za degradowanie jakości informacji i treści dostępnych online.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 71

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.