e-book

Liderzy e-commerce 2022

Poznaj TOP20 sklepów z najwazniejszych branż polskiego e-commerce. W raporcie znajdziesz nie tylko analizę widoczności poszczególnych sklepów, ale także przewidywane trendy w e-commerce w 2023 roku!

Poznaj liderów e-commerce 2022

Wiemy, które sklepy internetowe osiągnęły największą widoczność w wyszukiwarce Google w 2022 roku. I dzielimy się tym z Tobą! Pobierz raport SEO Liderzy e-commerce i sprawdź listę 180. najlepszych e-commerce'ów w Polsce.

W raporcie znajdziesz analizy SEO liderów swoich kategorii, ale także analizy Wschodzących Gwiazd SEO. To nowość tegorocznej (ósmej!) edycji raportu. Wyróżniliśmy sklepy internetowe, które w ostatnim roku zanotowały znaczący wzrost widoczności. Sprawdziliśmy, które działania złożyły się na tak świetne wyniki.


Podsumowanie roku i trendy na 2023

W raporcie znalazły się komentarze ekspertów e-commerce. Swoimi przemyśleniami podzielili się eksperci i ekspertki e-commerce: Paweł Paszkowski (Strigoo), Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Monika Szatyłowicz (Tania Książka), Jakub Gierszyński (Apteka Melissa), Paweł Jankowski (Oponeo), Michał Barczyk (x-kom), Bartłomiej Gajdzis (OBI), Joanna Bagrij (Dr.Max), Michał Frąckowiak (KROSS), Marcin Dotka (SypialniaPlus), Zbigniew Sieczka (Nowa Farmacja), Sebastian Watras (PWN), Dawid Dąbrowski (OnElectro), Elwira Waldoch (Skawiński), Karol Gajda (BeardMan),

Podsumowaniami roku w SEO podzielili się:
- Paweł Wiszniewski (Mayko),
- Milena Majchrzak (SEMSTORM),
- Sebastian Heymann (Linkhouse),
- Agata Gruszka (WhitePress®),
- Paweł Gontarek (Zgred),
- Szymon Słowik (Takaoto.pro),
- Alek Cierniewski (Semcore)
- Łukasz Żelezny (SEO.London).

Patroni medialni

Nasi partnerzy:

baza wiedzy mayko raport seo 20 22 – 22
.

Podobne publikacje

artykuł
audyt treści w ecommerce

Audyt treści w sklepie internetowym – dlaczego warto go przeprowadzić?

Czy wiesz, na czym polega audyt treści i dlaczego warto przeprowadzić go w sklepie internetowym? Poznaj 4 najważniejsze kroki audytu contentu!

Przeczytaj artykuł
artykuł
czym jest porównywarka cenowa

Czym są porównywarki cenowe i jak wykorzystać je w e-commerce?

Czym są porównywarki cenowe? Czy warto uwzględnić je w strategii marketingowej e-commerce? Jakie są plusy ich wykorzystywania? Tego dowiesz się z artykułu Wojtka Przekopa!

Przeczytaj artykuł