e-book

Liderzy e-commerce 2023

Poznaj Liderów SEO polskiego e-commerce. Dokładna analiza blisko 3000 polskich e-commerce z różnych branż pozwoliła wyłonić TOP20 najlepszych sklepów w 9 kategoriach. To oznacza 9 list i 180 najlepszych e-commerce’ów w Polsce!

Poznaj liderów e-commerce 2023

Po raz dziewiąty odkrywamy sekrety liderów! Podglądamy, analizujemy i dzielimy się z Wami wnioskami na temat najskuteczniejszych działań SEO w sklepach internetowych. Raport zawiera cenne wskazówki od specjalistów, analizy SEO oraz podsumowanie trendów na rok 2024.

W raporcie znajdziesz nie tylko analizy SEO liderów poszczególnych kategorii, ale także analizy Wschodzących Gwiazd SEO. W środku znajdziesz też wypowiedzi 34. ekspertów związanych z branżą e-commerce - z m.in. x-kom, OBI, Oponeo, Kubota, 4 Szpaki, Trefl, Modeste, Nowa Farmacja – i wielu innych.

Dowiedz się, jakie strategie stosują najwięksi gracze i jak możesz wykorzystać podobne taktyki w swoim e-sklepie!

Podsumowanie roku i trendy na 2024

W raporcie znalazły się komentarze 26. ekspertów e-commerce:



Michał Barczyk (x-kom/), Bartłomiej Gajdzis (OBI), Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Radosław Cetnarowicz (Gandalf), Sebastian Watras (PWN), Marcelina Hojda (ChiaraWear), Jakub Gierszyński (GS1), Martyna Sakowicz (Solier), Paweł Jankowski (Oponeo), Marta Kęsek (North), Rafał Bartoszewicz (Glosel), Piotr Gabriel (Saketos), Michał Gawanowski (Zagatto), Katarzyna Buńbuła (Meblobranie), Zbigniew Sieczka (Nowa Farmacja || iZielnik), Michał Pelc (Ekogram), Michał Anulewicz (Trefl), Marcin Dotka (Sypialnia Plus), Aneta Wojan (Antolove), Łukasz Małek (Bliżej Ciebie), Paweł Dąbrowski (Kubota) Mariusz Helt (I-coucou), Damian Sękala (Mamaville), Grzegorz Koniak (E-mierniki), Paweł Paszkowski (Strigoo), Daniel Gąsior (SklepOpon),

Podsumowaniami roku w SEO podzielili się:


Paweł Wiszniewski (Mayko), Agata Gruszka (WhitePress®), Paweł Gontarek (Zgred), Szymon Słowik (Takaoto.pro), Ewelina Podrez-Siama, (Fox Strategy), Marcin Stypuła (Semcore), Sebastian Heymann, doświadczony specjalista SEO, Dominik Fajferek (SEMHOUSE).

Patroni medialni

Nasi partnerzy:

baza wiedzy_mayko_2023_raport
.

Podobne publikacje

artykuł
A marketing - 3 najczęstsze błędy pracy z AI

Mayko Podcast #6 – Jak wykorzystać AI w codziennej pracy? 3 najczęstsze błędy AI Marketingu

Jak korzystać z AI, żeby to przynosiło efekty? Jakie procesy warto zautomatyzować, a co nadal wymaga pracy człowieka? W tym artykule znajdziesz konkretne wskazówki, które pozwolą Ci mądrze wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu Twojego sklepu.

Przeczytaj artykuł
artykuł

User generated content – jak wykorzystać go w e-commerce?

Autentyczność sprzedaje – a nic nie buduje jej lepiej niż treści tworzone przez klientów. Dowiedz się, czym jest user generated content i jak wykorzystać UGC, by zwiększyć zaufanie, sprzedaż i zaangażowanie w Twoim sklepie internetowym.

Przeczytaj artykuł