e-book

Liderzy e-commerce 2023

Poznaj Liderów SEO polskiego e-commerce. Dokładna analiza blisko 3000 polskich e-commerce z różnych branż pozwoliła wyłonić TOP20 najlepszych sklepów w 9 kategoriach. To oznacza 9 list i 180 najlepszych e-commerce’ów w Polsce!

Poznaj liderów e-commerce 2023

Po raz dziewiąty odkrywamy sekrety liderów! Podglądamy, analizujemy i dzielimy się z Wami wnioskami na temat najskuteczniejszych działań SEO w sklepach internetowych. Raport zawiera cenne wskazówki od specjalistów, analizy SEO oraz podsumowanie trendów na rok 2024.

W raporcie znajdziesz nie tylko analizy SEO liderów poszczególnych kategorii, ale także analizy Wschodzących Gwiazd SEO. W środku znajdziesz też wypowiedzi 34. ekspertów związanych z branżą e-commerce - z m.in. x-kom, OBI, Oponeo, Kubota, 4 Szpaki, Trefl, Modeste, Nowa Farmacja – i wielu innych.

Dowiedz się, jakie strategie stosują najwięksi gracze i jak możesz wykorzystać podobne taktyki w swoim e-sklepie!

Podsumowanie roku i trendy na 2024

W raporcie znalazły się komentarze 26. ekspertów e-commerce:



Michał Barczyk (x-kom/), Bartłomiej Gajdzis (OBI), Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Radosław Cetnarowicz (Gandalf), Sebastian Watras (PWN), Marcelina Hojda (ChiaraWear), Jakub Gierszyński (GS1), Martyna Sakowicz (Solier), Paweł Jankowski (Oponeo), Marta Kęsek (North), Rafał Bartoszewicz (Glosel), Piotr Gabriel (Saketos), Michał Gawanowski (Zagatto), Katarzyna Buńbuła (Meblobranie), Zbigniew Sieczka (Nowa Farmacja || iZielnik), Michał Pelc (Ekogram), Michał Anulewicz (Trefl), Marcin Dotka (Sypialnia Plus), Aneta Wojan (Antolove), Łukasz Małek (Bliżej Ciebie), Paweł Dąbrowski (Kubota) Mariusz Helt (I-coucou), Damian Sękala (Mamaville), Grzegorz Koniak (E-mierniki), Paweł Paszkowski (Strigoo), Daniel Gąsior (SklepOpon),

Podsumowaniami roku w SEO podzielili się:


Paweł Wiszniewski (Mayko), Agata Gruszka (WhitePress®), Paweł Gontarek (Zgred), Szymon Słowik (Takaoto.pro), Ewelina Podrez-Siama, (Fox Strategy), Marcin Stypuła (Semcore), Sebastian Heymann, doświadczony specjalista SEO, Dominik Fajferek (SEMHOUSE).

Patroni medialni

Nasi partnerzy:

baza wiedzy_mayko_2023_raport
.

Podobne publikacje

artykuł

Jak przeprowadzić analizę SWOT e-commerce

Jakie są mocne i słabe strony Twojego e-commerce? Analiza SWOT to klucz do lepszego zrozumienia potencjału Twojej firmy. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak wykorzystać to narzędzie, aby w pełni rozwijać swój sklep internetowy!

Przeczytaj artykuł
artykuł
reklama produktowa Google Ads

Reklama produktowa Google Ads – sposób na zwiększenie sprzedaży w e-commerce

Google Ads to często klucz do wyższej sprzedaży w e-commerce. Dowiedz się, jak wykorzystać reklamy produktowe do promocji swoich produktów i przyciągnąć więcej klientów. Zajrzyj do artykułu i odkryj, jak zwiększyć efektywność swoich kampanii reklamowych.

Przeczytaj artykuł