Cele marki
Współpracę z Hurtownią Ogrodniczą Bogdan Królik w tym ze sklepem internetowym Cebulki-kwiatowe.pl rozpoczęliśmy w marcu 2018 roku. Na początku głównym celem współpracy było zwiększenie widoczności sklepu na zapytania ecommerce oraz systematyczne budowanie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.
Nasze rozwiązania
Przed rozpoczęciem naszej współpracy sklep Cebulki-Kwiatowe.pl miał już pewną widoczność w wynikach wyszukiwania – i nie tylko na zapytania ecommercowe, ale także na zapytania brandowe jak np. pełna nazwa domeny. Jednocześnie sklep miał bardzo duży potencjał warty wykorzystania.
Przeprowadziliśmy audyt strony, a prace opierały się na następujących elementach:
znaczniki TITLE,
opisy META DESCRIPTION,
optymalizacja i rozbudowa opisów kategorii,
nagłówki H,
poprawne stosowanie linków CANONICAL przy paginacji,
przebudowa drzewa kategorii co przyczyniło się do likwidacji duplikacji wewnętrznej sklepu.
Co zrobiliśmy
rozpoczęliśmy pozycjonowanie on-page i off-page,
zlikwidowaliśmy wewnętrzną duplikację,
zadbaliśmy o prawidłową strukturę sklepu pod kątem SEO,
pozyskaliśmy jedne z najwyższych pozycji na słowa stricte ecommercowe (np. tulipany cebulki),
zwiększamy widoczność sklepu na słowa budujące rozpoznawalność wśród osób zainteresowanych tematyką kwiatów (np. krokusy; lilie).
