case study

EuroOgrod - Agencja SEO/SEM Mayko
Sklep ogrodniczy, który prowadzi sprzedaż zarówno poprzez sklep stacjonarny w Białymstoku, jak i sklep internetowy euroogrod.com.pl.
Euroogrod.com.pl - case study SEO/SEM
Spis treści

Cele marki

Euro Ogród to sklep ogrodniczy, który sprzedaż prowadzi zarówno poprzez sklep stacjonarny w Białymstoku, jak i sklep internetowy euroogrod.com.pl. Firma to popularna marka na terenie całego Podlasia, z ugruntowaną od wielu lat pozycją na rynku.

Marce zależy przede wszystkim na poprawie i utrzymaniu pozycji sklepu na bardzo konkurencyjne frazy o zasięgu ogólnopolskim.

Nasze rozwiązania

Współpracę w zakresie pozycjonowania sklepu internetowego rozpoczęliśmy w styczniu 2017 roku. Wcześniej sklep był już pozycjonowany przez kilka agencji SEO oraz freelancerów, jednak klient nie był zadowolony z efektów ich działań. Sezonem w branży jest okres od początku marca do końca sierpnia – a więc wszelkie działania SEO należy podporządkowywać właśnie tym miesiącom.

Na początku naszej współpracy przygotowaliśmy kompleksowy audyt SEO. Wskazał on podstawowe błędy optymalizacyjne w sklepie, które zostały stosunkowo szybko poprawione przez klienta, również przy wsparciu programistów z IdoSell.

Co zrobiliśmy

  • poprawa lub utrzymanie pozycji sklepu na bardzo konkurencyjne frazy o zasięgu ogólnopolskim,
  • uzyskanie lepszych pozycje na frazy związane z producentami,
  • wykorzystanie drzemiącego potencjału SEO i optymalizacja pod frazy typu long tail/długi ogon,
  • systematycznie uzyskiwanie dobrych pozycji na nowo dobrane frazy z długiego ogona.
  • kluczem do szybkich wzrostów były prace rozwojowe wykorzystujące drzemiący potencjał SEO w całym sklepie. Dotyczyły one: bardzo dużej rozbudowy drzewa kategorii, a konkretniej dodanie nowego menu dotyczącego podstron producentów.
  • oprócz prac optymalizacyjnych, nasze główne działania SEO to przede wszystkim systematyczny link building.

Co zrobiliśmy

  • przygotowanie przemyślanej strategii pozycjonowania,
  • wykonanie audytu strony,
  • przeprowadzenie procesu optymalizacji sklepu,
  • dodanie nowego menu do podstron producentów,
  • pozyskanie wartościowych linków (link building),
  • pozycjonowanie fraz o zasięgu ogólnopolskim jak i tych z typu long tail
Brak zdjęcia
wyniki

Poznaj efekty naszej pracy

+3576%
ROAS
+209%
Liczba użytkowników
+200%
Liczba sesji

Porównaj wyniki i zobacz różnicę

wzrost średniej ilości słów kluczowych
292%
efekty - Euroogrod.com.pl - case study SEO/SEM
wzrost liczby użytkowników
209%
efekty - Euroogrod.com.pl - case study SEO/SEM
wzrost liczby sesji
200%
efekty - Euroogrod.com.pl - case study SEO/SEM
każde wydane 1000 zł na pozycjonowanie przełożyło się na przychód z bezpłatnych wyników Google w wysokości 35 760 zł

Umów się na bezpłatną 45-minutową konsultację online

Pokażemy Ci w jaki sposób możesz osiągnąć taki wynik w Twoim e-commerce