Google Shopping (Google Zakupy)
Reklamy produktowe to najefektywniejszy typ reklam w e-commerce. Jeśli chcesz promować swój asortyment skutecznie - pomyśl o kampanii produktowej (PLA) dla swojego sklepu internetowego.
Na czym polega reklama produktowa Google Shopping?
Reklama produktowa umożliwia wyświetlanie karty produktu w wyszukiwarce Google. Reklama produktowa (ang. Product Listing Ads, w skrócie PLA) wyświetla się potencjalnemu klientowi po wyszukaniu konkretnej frazy. Użytkownik widzi zdjęcie produktu wraz z ceną i nagłówkiem, a to wspiera już od samego początku proces zakupowy.
Korzyści kampanii produktowej w e-commerce
Oto co czeka Twój sklep, gdy wdrożysz skuteczne reklamy produktowe Google Ads:
![Zwiększona konwersja](/wp-content/uploads/2023/09/check-point.webp)
Zwiększona konwersja
Korzystne umiejscowienie reklam produktowych sprawia, że kampanie odznaczają się wyższą konwersją i zasięgiem.
![Wzrost liczby klientów](/wp-content/uploads/2023/09/check-point.webp)
Wzrost liczby klientów
Reklama produktowa przenosi klienta bezpośrednio na stronę Twojego sklepu. To z kolei większa szansa na konwersję, a co za tym idzie wzrost liczby klientów.
![Zwiększa widoczność](/wp-content/uploads/2023/09/check-point.webp)
Zwiększa widoczność
W połączeniu z innymi działaniami reklamowymi (jak np. z remarketingiem) skutecznie zwiększa widoczność Twojej marki w wyszukiwarce.
![Płatność za efekt](/wp-content/uploads/2023/09/check-point.webp)
Płatność za efekt
Płacisz tylko za bezpośrednie przejścia na stronę Twojego sklepu internetowego po kliknięciu w reklamę, a nie za same wyświetlenia reklamy.
Zamów bezpłatną ofertę
Gdzie wyświetlają się reklamy produktowe (PLA)?
Miejsca, w których pojawiają się reklamy produktowe (PLA):
-
tuż nad wynikami wyszukiwania,
-
Google Grafika,
-
Google Zakupy,
-
sieć reklamowa.
Reklamowanie sklepów internetowych z nami to:
![Transparentne działania i partnerskie relacje](/wp-content/uploads/2023/09/Frame.webp)
Transparentne działania i partnerskie relacje
Dobra współpraca to podstawa, dlatego ustalamy jasne zasady działania i dbamy o komunikację.
![Umowa z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia](/wp-content/uploads/2023/09/Icons3.webp)
Umowa z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia
Dołącz do naszych klientów i zostań z nami na lata dzięki efektom - nie długoterminowym umowom.
![Comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań](/wp-content/uploads/2023/09/Icons5.webp)
Comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań
Widzisz nasze działania i wiesz za co nam płacisz. Nasze szczegółowe raporty to potwierdzają.
Czego potrzebujesz do uruchomienia reklamy w Google Zakupy
oni nam zaufali
Marki, które dzięki nam mogą się pochwalić wysokimi wynikami kampanii reklamowych
![Facetaria - Agencja SEO/SEM Mayko](https://mayko.pl/wp-content/uploads/2022/05/logo-facetaria.png)
![NowaEra - Agencja SEO/SEM Mayko](https://mayko.pl/wp-content/uploads/2022/05/nowa-era.png)
![Hurtownia Ogrodnicza Bogdan Królik - Agencja SEO/SEM Mayko](https://mayko.pl/wp-content/uploads/2022/04/krolik-logo.png)
![Goetze - Agencja SEO/SEM Mayko](https://mayko.pl/wp-content/uploads/2022/05/goetze-logo.webp)
Otrzymaj bezpłatną ofertę
i sprawdź, jak możemy poprawić wyniki Twojego sklepu.
Mniej przypadkowych kliknięć w reklamę
Najczęściej zadawane pytania
Jakie korzyści dają reklamy produktowe?
Reklamy produktowe świetnie sprawdzają się w e-commerce. Ich główną zaletą jest umiejscowienie w wyszukiwarce nad innymi wynikami, w tym także nad reklamami tekstowymi. Dzięki reklamie produktowej klient widzi od razu cenę, zdjęcie i opis produktu, co korzystnie wpływa na proces zakupowy i może zachęcić go do przejścia na stronę Twojego sklepu bezpośrednio przez reklamę.
Jak działa reklama produktowa?
Potencjalny klient po wpisaniu w wyszukiwarkę Google wybranej frazy widzi nie tylko wyniki wyszukiwania i reklamy tekstowe, ale wyświetli mu się również boks z reklamą produktową. Reklama PLA przenosi klienta bezpośrednio na stronę z produktem w sklepie.
Czego potrzebuję do startu kampanii produktowej?
Do prowadzenia kampanii produktowych w Google Ads (dawniej Google AdWords) potrzebujesz zintegrowanego konta Google Merchant Center z Google Ads. Poza tym niezbędne są też pliki produktowe wygenerowane z Twojego sklepu internetowego.
We wszystkich działaniach - od konfiguracji konta po optymalizację kampanii - nasi specjaliści służą wsparciem.