Agencja SEM - pozycjonowanie stron (SEO) i kampanie AdWords (PPC) - Mayko.pl

Google AdWords to zaawansowany system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce oraz w sieci reklamowej obejmującej ponad 2 mln witryn partnerów Google. Odpowiednio zaplanowana kampania AdWords dopasowana do profilu działalności, oczekiwanych rezultatów i budżetu pozwala, w krótkim czasie zwiększyć ruch na stronie internetowej. Przekłada się to na większą ilość zapytań ofertowych, wzrost sprzedaży oraz poprawę wizerunku marki. W ramach prowadzonej kampanii Google AdWords zapewniamy bieżącą analizę i optymalizację pod kątem zwiększenia jej efektywności i rentowności.

Kampania AdWords

Rodzaje kampanii AdWords

Google AdWords oferuje szeroki wachlarz możliwości reklamowych, których wykorzystanie pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów.

  • Linki sponsorowane
    Reklamy tekstowe wyświetlane w wyszukiwarce w odpowiedzi na konkretne zapytania użytkowników.
  • Remarketing
    Spersonalizowana reklama wyświetlana użytkownikom, którzy odwiedzili stronę internetową.
  • Zakupy Google
    Reklama idealna dla branży e-commerce, która wyświetla produkty wraz ze zdjęciem, nazwą i ceną w wyszukiwarce.
  • Reklama w sieci reklamowej
    Reklama graficzna lub tekstowa wyświetlana na stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google.
  • Reklama na YouTube
    Reklama video, graficzna lub tekstowa wyświetlana użytkownikom w serwisie YouTube.
  • Reklama Gmail
    Innowacyjna forma reklamy, która umożliwia dotarcie do osób przeglądających pocztę Gmail.

Korzyści kampanii Google AdWords

Współpracę rozpoczynamy od zdefiniowania celów kampanii AdWords, na podstawie których tworzymy strategię promocji i dobieramy odpowiednie rodzaje reklam. Wszystkie prowadzone kampanie są nieustannie optymalizowane, aby osiągać jak najlepsze efekty i maksymalizować zyski.

  • Większy ruch na stronie
    Reklama AdWords precyzyjnie skierowana do określonej grupy docelowej pozwala szybko pozyskać wartościowy ruch na stronie. Większy ruch potencjalnych klientów w serwisie ma realne przełożenie na wzrost sprzedaży produktów lub usług.
  • Płatność tylko za efekt
    Opłata pobierana jest wyłącznie za kliknięcie w reklamę, nie za wyświetlanie. Płatność rozliczana w modelu CPC (cost per click) jest najbardziej efektywną formą rozliczenia, ponieważ płacisz wyłącznie za przejście użytkownika na stronę internetową.
  • Wzrost sprzedaży
    Równoczesne wykorzystanie różnych kanałów reklamowych umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na każdym etapie procesu zakupowego. Wzrost sprzedaży jest dokładnie mierzony, dzięki śledzeniu konwersji i transakcji e-commerce.
  • Pełna kontrola
    Wielość konfiguracji i opcji ustawienia kampanii Google AdWords umożliwia pełną kontrolę nad emisją reklam w wybranych kanałach zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami finansowymi.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij