Kampanie Google Ads/AdWords
Odpowiednio zaplanowana kampania Google Ads (dawniej Adwords), dopasowana do oczekiwanych rezultatów i budżetu, którym się dysponuje, pozwoli w krótkim czasie zwiększyć ruch w sklepie internetowym. Przełoży się to na wzrost konwersji i sprzedaży oraz skuteczną promocję Twojej marki w sieci.
Korzyści kampanii Google Ads/AdWords
Płatność tylko za efekt
Płacisz wyłącznie za kliknięcie, a nie za samo wyświetlenie reklamy. Rozliczanie w modelu CPC (cost per click) jest bardzo efektywne, ponieważ płacisz wyłącznie za przejście użytkownika na Twoją stronę internetową.
Wzrost sprzedaży
Wykorzystanie różnych kanałów reklamowych umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na każdym etapie procesu zakupowego.
Promocja marki
Twoje reklamy będą wyświetlać się w strategicznych miejscach, dzięki czemu potencjalni klienci mają szansę spotykać Twoją markę częściej.
Targetowanie
Google Ads to możliwość zaawansowanego targetowania. Dzięki temu możesz dotrzeć do grupy docelowej, która potencjalnie jest zainteresowana Twoimi produktami.
Wzrost liczby klientów
Większy ruch w sklepie to szansa na wzrost liczby klientów, a co za tym wyższą konwersję.
Pełna kontrola
Wielość konfiguracji i opcji ustawień kampanii Google Ads umożliwia pełną kontrolę nad emisją reklam w wybranych kanałach.
Dlaczego my?
Partnerskie relacje
Stawiamy na partnerskie relacje. Ustalamy wspólne cele i uważamy, że wyniki Twojego sklepu są naszymi wynikami.
Certyfikowani specjaliści
Jesteśmy stałym Partnerem Google, a nasi specjaliści posiadają niezbędne certyfikaty. Powierzasz swój sklep internetowy wieloletnim praktykom.
Analityczne podejście
Nie wróżymy z fusów. Dogłębnie analizujemy wyniki i stale ulepszamy strategie reklamowe dla e-commerce.
Twój biznes skorzysta na Google Ads/AdWords, jeśli:
Twój sklep nie dociera do pierwszych stron wyników wyszukiwania Google na główne słowa kluczowe.
Nie masz czasu na promowanie swojego sklepu i angażowanie się w marketing internetowy.
Twój sklep wykazuje tendencję spadkową w zakresie sprzedaży i wizyt.
Twój sklep funkcjonuje w sieci od jakiegoś czasu, ale nie uzyskuje oczekiwanych wyników.
Zamów darmową ofertę
Kampanie Google Ads/AdWords w e-commerce
Niemal 97% internautów w Polsce korzysta na co dzień z wyszukiwarki Google. Wykorzystaj to! Google Ads to świetny sposób na szybkie dotarcie do nowych klientów. Jeśli zależy Ci na wzroście ruchu w sklepie internetowym, a co za tym idzie - wyższej sprzedaży, postaw na efektywne reklamy dopasowane do Twojej grupy docelowej.
Dzięki zaawansowanym możliwościom targetowania, masz pewność, że reklamy dotrą do klientów potencjalnie zainteresowanych Twoimi produktami.
Rodzaje kampanii Google Ads/AdWords
Jak wygląda nasz proces
1. Przeprowadzamy research
Pierwszym krokiem jest bliższe poznanie Ciebie - Twoich potrzeb, celów Twojej marki i efektów, na których Ci zależy. Na tym etapie sprawdzamy konkurencyjność branży i analizujemy Twoją najbliższą konkurencję. Sprawdzamy także i przygotowujemy listę fraz kluczowych, które sprawdzą się najlepiej w prowadzonej kampanii Google Ads.
2. Obmyślamy strategię kampanii Google Ads (Adwords)
Po ustaleniu wspólnych celów przygotowujemy strategię kampanii Google Ads. Nasi specjaliści wykorzystają zdobytą wiedzę o Twoim e-commerce i przygotują indywidualną strategię dla Twojego sklepu z uwzględnieniem branży, w której działasz oraz budżetu na reklamę.
3. Wdrażamy kampanię
Ustalamy strukturę i konfigurujemy kampanię z uwzględnieniem najlepszych dla Twojego biznesu fraz i ich stawek. Potrzebujemy do tego dostępu do konta Google Merchants Center - jeśli to Twoja pierwsza kampania, skonfigurujemy je za Ciebie.
4. Analizujemy pierwsze wyniki
Nie zostawiamy kampanii samych sobie. Czuwamy nad wynikami, analizujemy je i wyciągamy wnioski. Dzięki temu wiemy jak udoskonalać trwającą kampanię. Masz też pewność, że nie przeoczymy żadnych danych, które mogą mieć realny wpływ na powodzenie reklamy.
5. Testujemy i optymalizujemy kampanię
Wyposażeni w dane i wnioski z analiz testujemy i optymalizujemy kampanię. Dostosowujemy stawki, słowa kluczowe, czy harmonogram wyświetlania reklam. Dzięki temu jesteśmy w stanie udoskonalić kampanię, zoptymalizować jej koszty i zwiększyć konwersję.
6. Raportujemy
Co miesiąc otrzymasz od nas szczegółowy i czytelny raport z przeprowadzonych działań reklamowych wraz z sugestią kolejnych działań. Na wszystkich etapach współpracy służymy wsparciem i pomocą - w każdej chwili możesz zwrócić się do nas z pytaniem, a my nie zostawimy Cię bez odpowiedzi!
oni nam zaufali
Marki, które dzięki nam mogą się pochwalić się wynikami w Google




Pomogliśmy już 200. firmom zwiększyć sprzedaż w e-commerce
masz zatem pewność skuteczności naszych działań.
Dlaczego warto wybrać Google Ads/AdWords?
Google Ads to nie tylko podstawowe reklamy tekstowe wyświetlane na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. System reklamowy Google Ads daje o wiele większe możliwości dotarcia do klienta. To także reklamy video, czy skuteczne w e-commerce reklamy produktowe w Google Zakupy.
Google Ads/AdWords to także możliwość remarketingu, czyli wyświetlania reklam osobom, które odwiedziły w przeszłości Twój e-commerce. To szansa nie tylko na zmniejszenie ilości porzuconych koszyków, ale przywiązania klienta do marki Twojego sklepu internetowego.
Elastyczność, mnogość rozwiązań i stosunkowo szybkie rezultaty sprawiają, że jest to efektywna forma reklamy sklepu internetowego.
Zaufaj Partnerowi Google
Wskaźniki płatnych reklam Google Ads/AdWords
Jedną z największych zalet kampanii Google Ads/AdWords jest jej mierzalność. Podstawą skutecznych działań reklamowych w wyszukiwarce jest monitorowanie wskaźników. Dzięki temu jesteśmy w stanie określić, które działania przynoszą oczekiwany efekt oraz które rozwiązania warto jeszcze przetestować. Dlatego, jeśli decydujesz się na prowadzenie kampanii PPC w swoim e-commerce, warto wiedzieć, które wskaźniki są kluczowymi w określaniu rentowności kampanii.
Które wskaźniki KPI (ang. Key Performance Indicator) warto analizować w kampanii Google Ads/AdWords? To zależy przede wszystkim od postawionych na początku działań reklamowych celu oraz typu kampanii. Cel różni się w zależności od rodzaju kampanii i może nim być m.in.:
- ruch w witrynie
- sprzedaż
- świadomość i zasięg marki.
Jeśli Twoim celem jest zwiększenie ruchu w witrynie, zwiększenie sprzedaży lub budowanie świadomości i zasięgu marki to w trakcie analizy wyników kampanii Twoją uwagę szczególnie powinny zwrócić wskaźniki kampanii.
Najważniejsze wskaźniki kampanii Google Ads (AdWords)
WSPÓŁCZYNNIK KLIKALNOŚCI (CTR, ang. Click Through Rate)
Ten współczynnik wskazuje procentowy stosunek kliknięć do ilości wyświetleń reklamy. Aby obliczyć CTR wystarczy podzielić liczbę kliknięć w reklamę przez liczbę jej wyświetleń i pomnożyć przez 100. Np. jeśli Twoja reklama miała 50 kliknięć i 200 wyświetleń to jej CTR wynosi 25%.
Pamiętaj! Im wyższy jest wskaźnik CTR, tym jakość reklamy jest wyższa. To z kolei pozytywnie przełoży się na ranking reklamy Google Ads/AdWords. Dzięki CTR można też określić m.in. skuteczność dobranych w kampaniach słów kluczowych.

KOSZT KONWERSJI
Jeśli chcemy sprawdzić, czy kampania Google Ads/AdWords przynosi oczekiwane rezultaty (czyli czy przede wszystkim przynosi zysk) warto oprócz zwrotu z inwestycji określić koszt pojedynczej konwersji. Czym jest konwersja? To ustalona wcześniej i pożądana czynność wykonana przez użytkownika, np. w e-commerce może być to dokonanie zakupu, zapis na newsletter, wysłanie formularza czy rejestracja konta. Koszt konwersji można obliczyć dzieląc średni koszt pozyskania klienta przez współczynnik konwersji.
Wiedza o koszcie konwersji i znajomość współczynnika konwersji pozwoli zoptymalizować wydatki na działania reklamowe Google Ads/AdWords.
ZWROT INWESTYCJI W REKLAMĘ (ROAS - ang. Return on Ad Spend)
Tym wskaźnikiem oznacza się procentowy zwrot z nakładów w reklamę. Wzór na obliczenie ROAS-u to przychód dzielony na koszt x 100%. Po co oblicza się ROAS? To jeden z najważniejszych wskaźników w reklamie Google Ads/AdWords, który pozwala ocenić czy reklama jest skuteczna i czy przynosi pożądane rezultaty w postaci konwersji.

WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI
To wskaźnik, który pokazuje ile procent użytkowników dokonało konwersji po kliknięciu w reklamę. Współczynnik konwersji oblicza się dzieląc konwersje przez liczbę interakcji (każde kliknięcie) z reklamą Google Ads/AdWords. Np. jeśli liczba konwersji w Twoim e-commerce to 100, a liczba kliknięć w reklamę wyniosła 1000, to Twój CR wynosi 10%. Współczynnik konwersji, podobnie jak koszt konwersji oznacza, że nie tylko skuteczność reklam jest znaczna, ale świadczy to także o dobrze przygotowanej stronie internetowej.
KOSZT KLIKNIĘCIA (CPC - ang. Cost Per Click)
Dzięki znajomości tego wskaźnika wiesz, ile rzeczywiście kosztuje Cię każde pojedyncze kliknięcie w prowadzonych kampaniach Google Ads/AdWords. Z perspektywy reklamodawcy ważne jest sukcesywne obniżanie stawki za kliknięcie. Dobre efekty przyniesie w tym przypadku poprawa wskaźnika klikalności. Im wyższy CTR, tym stawki za kliknięcie są niższe. To pokazuje też jak istotna jest ciągła optymalizacja kampanii Google Ads/AdWords.

ŚREDNI KOSZT KLIKNIĘCIA (śr. CPC)
To wskaźnik średniej kwoty, jaką płacisz za każde kliknięcie w reklamę. Średni koszt kliknięcia oblicza się dzieląc całkowity koszt kliknięcia przez liczbę kliknięć. W raportach z kampanii zwykle uwzględnia się właśnie średni koszt. Zdecydowanym plusem obliczania średniego kosztu kliknięcia jest to, że bazuje się na rzeczywistych liczbach, a nie jedynie na zakładanych kosztach.
Śr. CPC to ważny wskaźnik w określaniu, czy koszty kampanii Google są na odpowiednim poziomie oraz, przede wszystkim, czy prowadzona kampania jest opłacalna.
Najczęściej zadawane pytania
Jeżeli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj sie i skontaktuj się z nami.