Kampanie Google Ads/AdWords

Odpowiednio zaplanowana kampania Google Ads (dawniej Adwords), dopasowana do oczekiwanych rezultatów i budżetu, którym się dysponuje, pozwoli w krótkim czasie zwiększyć ruch w sklepie internetowym. Przełoży się to na wzrost konwersji i sprzedaży oraz skuteczną promocję Twojej marki w sieci.

    Zamów bezpłatną ofertę
    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.
    Dlaczego warto?

    Korzyści kampanii Google Ads/AdWords

    Płatność tylko za efekt

    Płacisz wyłącznie za kliknięcie, a nie za samo wyświetlenie reklamy. Rozliczanie w modelu CPC (cost per click) jest bardzo efektywne, ponieważ płacisz wyłącznie za przejście użytkownika na Twoją stronę internetową.

    Wzrost sprzedaży

    Wykorzystanie różnych kanałów reklamowych umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na każdym etapie procesu zakupowego.

    Promocja marki

    Twoje reklamy będą wyświetlać się w strategicznych miejscach, dzięki czemu potencjalni klienci mają szansę spotykać Twoją markę częściej.

    Targetowanie

    Google Ads to możliwość zaawansowanego targetowania. Dzięki temu możesz dotrzeć do grupy docelowej, która potencjalnie jest zainteresowana Twoimi produktami.

    Wzrost liczby klientów

    Większy ruch w sklepie to szansa na wzrost liczby klientów, a co za tym wyższą konwersję.

    Pełna kontrola

    Wielość konfiguracji i opcji ustawień kampanii Google Ads umożliwia pełną kontrolę nad emisją reklam w wybranych kanałach.

    Dlaczego my?

    Partnerskie relacje

    Stawiamy na partnerskie relacje. Ustalamy wspólne cele i uważamy, że wyniki Twojego sklepu są naszymi wynikami.

    Certyfikowani specjaliści

    Jesteśmy stałym Partnerem Google, a nasi specjaliści posiadają niezbędne certyfikaty. Powierzasz swój sklep internetowy wieloletnim praktykom.

    Analityczne podejście

    Nie wróżymy z fusów. Dogłębnie analizujemy wyniki i stale ulepszamy strategie reklamowe dla e-commerce.
    Dlaczego warto?

    Twój biznes skorzysta na Google Ads/AdWords, jeśli:

    Twój sklep nie dociera do pierwszych stron wyników wyszukiwania Google na główne słowa kluczowe.
    Nie masz czasu na promowanie swojego sklepu i angażowanie się w marketing internetowy.
    Twój sklep wykazuje tendencję spadkową w zakresie sprzedaży i wizyt.
    Twój sklep funkcjonuje w sieci od jakiegoś czasu, ale nie uzyskuje oczekiwanych wyników.

    Zamów darmową ofertę

    Jeżeli masz jakieś wątpliwości, bądź pytania, nasz zespół z przyjemnością na nie odpowie. Przygotujemy też darmową wycenę, którą wyślemy do Ciebie w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.


      Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.
      oni nam zaufali
      Marki, które dzięki nam mogą się pochwalić się wynikami w Google
      Facetaria - Agencja SEO/SEM Mayko
      NowaEra - Agencja SEO/SEM Mayko
      Hurtownia Ogrodnicza Bogdan Królik - Agencja SEO/SEM Mayko
      Goetze - Agencja SEO/SEM Mayko

      Pomogliśmy już 200. firmom zwiększyć sprzedaż w e-commerce

      masz zatem pewność skuteczności naszych działań.

      Wskaźniki płatnych reklam Google Ads/AdWords

      Jedną z największych zalet kampanii Google Ads/AdWords jest jej mierzalność. Podstawą skutecznych działań reklamowych w wyszukiwarce jest monitorowanie wskaźników. Dzięki temu jesteśmy w stanie określić, które działania przynoszą oczekiwany efekt oraz które rozwiązania warto jeszcze przetestować. Dlatego, jeśli decydujesz się na prowadzenie kampanii PPC w swoim e-commerce, warto wiedzieć, które wskaźniki są kluczowymi w określaniu rentowności kampanii. 
      Które wskaźniki KPI (ang. Key Performance Indicator) warto analizować w kampanii Google Ads/AdWords? To zależy przede wszystkim od postawionych na początku działań reklamowych celu oraz typu kampanii. Cel różni się w zależności od rodzaju kampanii i może nim być m.in.:

      - ruch w witrynie 
      - sprzedaż
      - świadomość i zasięg marki. 

      Jeśli Twoim celem jest zwiększenie ruchu w witrynie, zwiększenie sprzedaży lub budowanie świadomości i zasięgu marki to w trakcie analizy wyników kampanii Twoją uwagę szczególnie powinny zwrócić wskaźniki kampanii.