PPC

Postaw na reklamę PPC i sukcesywnie zwiększaj konwersje w swoim e-commerce.

Spis treści

Reklamy PPC dla Twojego e-commerce

Czym jest kampania PPC?

Kampania PPC (ang. Pay Per Click) to najpopularniejsza forma reklamy w sieci. Kampanie PPC spotkamy nie tylko w systemie reklamowym Google Ads, ale także na Facebooku. W przeciwieństwie do innych form, tutaj reklamodawca płaci za efekt - czyli w tym przypadku za kliknięcia, a nie jedynie samo wyświetlenie reklamy.

Reklama PPC ma szereg zalet. Przede wszystkim jest to reklama, której efekty zauważysz stosunkowo szybko. To także pełna kontrola nad budżetem reklamowym przy zachowaniu jednoczesnej elastyczności. W każdej chwili istnieje możliwość zatrzymania kampanii i wprowadzenia stosownych poprawek. I przede wszystkim: to świetny sposób na dotarcie do konkretnej grupy docelowej.
Kampanie PPC w Google Ads są także odporne na częste zmiany algorytmu wyszukiwarki. Oznacza to, że algorytmy nie wpływają na skuteczność reklamy Twojego e-commerce. Nie musisz więc martwić się o nagłą potrzebę zmiany strategii z powodu zmian w wyszukiwarce Google.

Korzyści kampanii PPC

  • Stosunkowo szybkie efekty

  • Płatność tylko za efekt

  • Wzrost konwersji

  • Elastyczność

  • Algorytmy Google nie wpływają na reklamy

  • Zaawansowane targetowanie odbiorców

Nasi certyfikowani specjaliści zarządzają wszystkimi aspektami kampanii PPC, zaczynając od początkowego etapu planowania i konfiguracji. Na początku współpracy będziemy chcieli poznać bliżej Twoją firmę i docelowych odbiorców, a następnie zajmiemy się stworzeniem najlepszej struktury kampanii.

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 187

Śledź nas w mediach społecznościowych!

Nie wiesz, czego potrzebujesz?

Skontaktuj się z nami, a doradzimy co jest najbardziej potrzebne.