Spis treści
Reklamy PPC dla Twojego e-commerce
Czym jest kampania PPC?
Kampania PPC (ang. Pay Per Click) to najpopularniejsza forma reklamy w sieci. Kampanie PPC spotkamy nie tylko w systemie reklamowym Google Ads, ale także na Facebooku. W przeciwieństwie do innych form, tutaj reklamodawca płaci za efekt - czyli w tym przypadku za kliknięcia, a nie jedynie samo wyświetlenie reklamy.
Reklama PPC ma szereg zalet. Przede wszystkim jest to reklama, której efekty zauważysz stosunkowo szybko. To także pełna kontrola nad budżetem reklamowym przy zachowaniu jednoczesnej elastyczności. W każdej chwili istnieje możliwość zatrzymania kampanii i wprowadzenia stosownych poprawek. I przede wszystkim: to świetny sposób na dotarcie do konkretnej grupy docelowej.
Reklama PPC ma szereg zalet. Przede wszystkim jest to reklama, której efekty zauważysz stosunkowo szybko. To także pełna kontrola nad budżetem reklamowym przy zachowaniu jednoczesnej elastyczności. W każdej chwili istnieje możliwość zatrzymania kampanii i wprowadzenia stosownych poprawek. I przede wszystkim: to świetny sposób na dotarcie do konkretnej grupy docelowej.
Korzyści kampanii PPC
-
Stosunkowo szybkie efekty
-
Płatność tylko za efekt
-
Wzrost konwersji
-
Elastyczność
-
Algorytmy Google nie wpływają na reklamy
-
Zaawansowane targetowanie odbiorców