Audyt Google Ads
Nie trać czasu i pieniędzy na nieefektywne kampanie. Jeśli reklamujesz swoją firmę w Google Ads, pomyśl o rzetelnym audycie z prowadzonych kampanii. Sprawdź dotychczasowe ustawienia konta reklamowego i poznaj rekomendowane poprawki, dzięki którym zoptymalizujesz swoje działania w sieci.
Czemu służy audyt Google Ads?
Audyt Google Ads to szczegółowy raport z prowadzonych działań reklamowych. Dzięki temu dokumentowi poznasz kondycję prowadzonych kampanii reklamowych. Wdrożenie rekomendowanych zmian pozwala obniżyć koszty kampanii przy jednoczesnym zwiększeniu jej skuteczności.
Korzyści z przeprowadzenia audytu Google Ads w e-commerce
Oto najważniejsze korzyści przeprowadzenia audytu kampanii reklamowych Google Ads:
Wzrost jakości kampanii
Wdrożenie poprawek pozwoli zoptymalizować koszt konwersji, a także pozytywnie wpłynie na koszty kliknięć czy skuteczność reklam.
Tańsze konwersje
Dzięki wdrożeniu poprawek wskazanych w audycie ograniczysz nieefektywne działania i zoptymalizujesz koszt konwersji.
Kontrola nad budżetem
Audyt pozwoli Ci uszczelnić budżet. Zlokalizujesz i naprawisz błędy, które negatywnie wpływają na wydajność kampanii reklamowej.
Zamów darmową ofertę audytu
Kiedy zdecydować się na audyt Google Ads?
Sięgnij po audyt Google Ads, jeśli:
-
czujesz, że Twoje działania reklamowe są nieefektywne,
-
mimo prowadzonych kampanii nie zauważasz zwiększenia ruchu na swojej stronie,
-
koszty Twojej kampanii są niewspółmierne do osiąganych wyników,
-
chcesz mieć pewność, że Twoje kampanie są prawidłowo zoptymalizowane.
Twój biznes skorzysta na Google Ads, jeśli:
Twój sklep nie dociera do pierwszych stron wyników wyszukiwania Google na główne słowa kluczowe.
Nie masz czasu na promowanie swojego sklepu i angażowanie się w marketing internetowy.
Twój sklep wykazuje tendencję spadkową w zakresie sprzedaży i wizyt.
Twój sklep funkcjonuje w sieci od jakiegoś czasu, ale nie uzyskuje oczekiwanych wyników.
W trakcie audytu zwrócimy szczególną uwagę na takie elementy jak:
śledzenie konwersji na koncie Ads
wdrożone konwersje
kod remarketingowy Google Ads
ustawienia płatności
struktura konta
wartość konwersji
listy remarketingowe
stan fraz kluczowych
ustawienia kampanii
rekomendowane poprawki
konfiguracja konta Google Analytics
cele kampanii
Marki, które dzięki nam mogą się pochwalić wysokimi wynikami w Google
Otrzymaj bezpłatną ofertę
i sprawdź jak możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.
Jaką wiedzę zyskasz dzięki audytowi Google Ads?
O czym musisz pamiętać zlecając audyt Google Ads:
-
1
Będziemy potrzebowali dostępu do Twojego konta Google Ads - bez udostępnienia konta, nie będziemy w stanie przeprowadzić analizy.
-
2
Dokładnie zbadamy Twoje konto pod kątem wszelkich błędów i zarekomendujemy najskuteczniejsze rozwiązania problemów.
-
3
Audyt to nie wszystko. Aby cieszyć się zoptymalizowanymi kampaniami, należy wdrożyć rekomendowane zmiany.
Najczęściej zadawane pytania
Czym jest audyt Google Ads?
Audyt Google Ads to szczegółowy dokument, w którym znajdziesz analizę konta reklamowego, jak i rekomendowane poprawki. Doświadczony specjalista Google Ads wnikliwie przeanalizuje ustawienia konta reklamowego pod kątem potencjalnych błędów i możliwych do wprowadzenia udoskonaleń.
Co zawiera audyt Google Ads?
Audyt Google Ads skupia się wielu elementach konta reklamowego oraz samej kampanii reklamowej. W dokumencie znajdziesz m.in. analizę struktury kampanii, ocenę kodu remarketingowego czy analizę budżetu i wskaźników kampanii.
To także trafne rekomendacje, które po wdrożeniu przyniosą oczekiwane rezultaty w postaci wyższej konwersji czy niższego kosztu kliknięć w reklamę.
Kiedy zdecydować się na wykonanie audytu Google Ads?
Po audyt Google Ads powinni sięgnąć wszyscy ci, którzy:
- nie widzą efektów prowadzonych kampanii,
- chcą poprawić wyniki kampanii reklamowych,
- ich strona nie przyciąga ruchu mimo aktywnych reklam.
Co mi da audyt Google Ads?
Audyt Google Ads wyposaży Cię w niezbędną wiedzę o tym, w jaki sposób poprawić wyniki kampanii reklamowych Twojego biznesu.