Pozostałe podkategorie

Czym są reklamy w Gmailu?

Reklamy w Gmailu to interaktywne, płatne reklamy, które reklamodawcy mogą wyświetlać w skrzynkach pocztowych ich potencjalnych klientów. Reklamy w Gmailu są wyświetlane u góry skrzynki odbiorczej użytkownika na karcie Społeczności lub Oferty.

 

Po kliknięciu dowolnej części reklamy otworzy się jej pełna wersja.

 

Użytkownicy mogą wchodzić w interakcję z rozwiniętą reklamą Gmail na kilka różnych sposobów, w zależności od jej elementów i układu. Opcje obejmują: odtwarzanie wideo, wypełnianie formularza, przechodzenie do witryny lub strony docelowej. Na komórce jest możliwość, aby zadzwonić lub pobrać aplikację.

AdWords/Ads automatycznie optymalizuje reklamy w Gmailu, aby zapewnić ich estetykę wszędzie tam, gdzie są wyświetlane: na komputerze, telefonie komórkowym lub w aplikacji Gmail. Ta sama reklama wyświetlana na komputerze i w aplikacji mobilnej Gmail.

Przykład zwiniętej reklamy na komputerze:

 

Przykład zwiniętej reklamy na urządzeniach mobilnych:

 

Następnie rozwinięte na komputerze:

 

I rozwinięte na urządzeniach mobilnych:

W obu lokalizacjach obrazy są prawidłowymi wymiarami. Kopia jest odpowiednio sformatowana, przyciski wezwań do działania są ustawione tak, aby się wyróżniać i zapewnić widzom dobrą obsługę. Należy pamiętać, że reklamy w Gmailu są reklamami typu “pay-per-click”, co oznacza, że ​​płacisz tylko za kliknięcie w nie użytkownika.

Opcje kierowania reklam na Gmailu

  • Kierowanie na słowa kluczowe
  • Kierowanie na odbiorców
  • Kierowanie na dane demograficzne
  • Kierowanie na zainteresowania
  • Kierowanie na remarketing
  • Kierowanie na dopasowania do klientów
  • Kierowanie na wydarzenia z życia
  • Automatyczne kierowanie

Zalety reklamy na gmailu

  • Precyzyjne dopasowanie do odbiorcy
  • Nienachalna forma
  • Wsparcie od Google w zakresie optymalizacji reklamy
Skontaktuj się z nami