Czym są reklamy w Gmailu?
Reklamy w Gmailu to interaktywne, płatne reklamy, które reklamodawcy mogą wyświetlać w skrzynkach pocztowych ich potencjalnych klientów. Reklamy w Gmailu są wyświetlane u góry skrzynki odbiorczej użytkownika na karcie Społeczności lub Oferty.
Po kliknięciu dowolnej części reklamy otworzy się jej pełna wersja.
Użytkownicy mogą wchodzić w interakcję z rozwiniętą reklamą Gmail na kilka różnych sposobów, w zależności od jej elementów i układu. Opcje obejmują: odtwarzanie wideo, wypełnianie formularza, przechodzenie do witryny lub strony docelowej. Na komórce jest możliwość, aby zadzwonić lub pobrać aplikację.
AdWords/Ads automatycznie optymalizuje reklamy w Gmailu, aby zapewnić ich estetykę wszędzie tam, gdzie są wyświetlane: na komputerze, telefonie komórkowym lub w aplikacji Gmail. Ta sama reklama wyświetlana na komputerze i w aplikacji mobilnej Gmail.
Przykład zwiniętej reklamy na komputerze:
Przykład zwiniętej reklamy na urządzeniach mobilnych:
Następnie rozwinięte na komputerze:
I rozwinięte na urządzeniach mobilnych:
W obu lokalizacjach obrazy są prawidłowymi wymiarami. Kopia jest odpowiednio sformatowana, przyciski wezwań do działania są ustawione tak, aby się wyróżniać i zapewnić widzom dobrą obsługę. Należy pamiętać, że reklamy w Gmailu są reklamami typu “pay-per-click”, co oznacza, że płacisz tylko za kliknięcie w nie użytkownika.
Opcje kierowania reklam na Gmailu
- Kierowanie na słowa kluczowe
- Kierowanie na odbiorców
- Kierowanie na dane demograficzne
- Kierowanie na zainteresowania
- Kierowanie na remarketing
- Kierowanie na dopasowania do klientów
- Kierowanie na wydarzenia z życia
- Automatyczne kierowanie
Zalety reklamy na gmailu
- Precyzyjne dopasowanie do odbiorcy
- Nienachalna forma
- Wsparcie od Google w zakresie optymalizacji reklamy