YouTube to druga pod względem wielkości wyszukiwarka na świecie.
Szeroki wachlarz możliwości reklamowych pozwala dotrzeć do użytkowników, którzy przeglądają zarówno stronę główną Youtube, jak i szukają konkretnych tematów. Masz również możliwość wyświetlania swoich reklam wideo przed filmem, który docelowo chcą obejrzeć Twoi odbiorcy. Zapłacisz za nie tylko wtedy, gdy użytkownik będzie oglądał reklamę przez 30 sekund lub obejrzy całą reklamę, ewentualnie kliknie w nią.
Rodzaje reklam YouTube
Reklamy Display
Reklamy wyświetlane na komputerach na prawo od filmu w sekcji proponowanych pozycji. W przypadku gdy odtwarzacz filmu jest większy, reklama może się wyświetlać poniżej filmu.
Parametry reklamy: 300 x 250 lub 300 x 60
Nakładki reklamowe
Reklamy wyświetlane na komputerach w dolnej części filmu. Częściowo przezroczyste nakładki reklamowe z wezwaniem do działania. Interakcja z wideo obejmują kliknięcia reklamy w celu przejścia na stronę docelową.
Parametry: reklamy graficzne lub tekstowe w rozmiarze 468 x 60 lub 728 x 90
Reklamy wideo możliwe do pominięcia
Reklamy wideo wyświetlane na komputerach, urządzeniach mobilnych, telewizorach oraz konsolach do gier, które widz może pominąć po 5 sekundach. Pojawiają się przed filmem, w jego trakcie oraz po jego zakończeniu
Parametry: wyświetlane w odtwarzaczu
Reklamy wideo niemożliwe do pominięcia
Reklamy wideo wyświetlane na komputerach, urządzeniach mobilnych, telewizorach oraz konsolach do gier, które muszą zostać obejrzane do końca zanim rozpocznie się odtwarzanie wybranego przez Ciebie filmu. Reklamy trwają od 15 do 20 sekund i są wyświetlane na początku filmu, w jego połowie oraz zakończeniu.
Parametry: wyświetlane w odtwarzaczu
Reklamy w przerywnikach
Reklamy wideo wyświetlana na komputerach i urządzeniach mobilnych, trwające do 6 sekund, niemożliwe do pominięcia.
Reklama musi zostać wyświetlona zanim rozpocznie się odtwarzanie wybranego przez użytkownika filmu.
Parametry: wyświetlane w odtwarzaczu
Karty sponsorowane
Treści związane z Twoim filmem wyświetlane na komputerach i urządzeniach mobilnych.
Użytkownik zobaczy reklamę po prawej stronie odtwarzacza. Może również kliknąć ikonę w prawym górnym rogu filmu,aby przeglądać karty.
Parametry: rozmiary mogą być różne
Zalety reklam YouTube
- Docierają do szerokiego grona odbiorców
- Przyciągają uwagę
- Płacisz tylko gdy użytkownik kliknie w reklamę, obejrzy całą lub po co najmniej 30 sekundach jej odtwarzania
- Dają możliwość skierowania przekazu do konkretnej grupy odbiorców
YouTube jest globalną platformą, którą w ciągu miesiąca przegląda 1,5 miliarda użytkowników. Liczba ta stale wzrasta, a co za tym idzie, zapotrzebowanie na filmy w tym kanale społecznościowym jest coraz większe.
Jeśli prowadzisz firmę, ale nie reklamujesz się jeszcze w serwisie to właśnie nadszedł na to czas.
Skontaktuj się z nami