Słownik e-marketingu

Remarketing

Remarketing to strategia reklamowa, która polega na wyświetlaniu reklam potencjalnym klientom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową lub aplikację, ale nie dokonali zakupu lub innej pożądanej akcji. Dzięki remarketingowi marka ma możliwość przypomnienia o sobie użytkownikom, którzy już wykazali zainteresowanie jej produktami lub usługami.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 70

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.