Remarketing Google Ads
Jeśli szukasz sposobu, aby przypomnieć klientom o Twoim sklepie, również tym, którzy z różnych powodów go opuścili - sięgnij po remarketing! To skuteczny sposób na utrwalenie marki w pamięci potencjalnych klientów. Możesz mieć pewność, że nie pozwolimy o Tobie zapomnieć!
Dlaczego remarketing sklepu internetowego jest tak ważny?
Na szczęście jesteśmy w stanie odzyskać uwagę Twojego potencjalnego klienta. Wykorzystaj w tym celu remarketing Google Ads. Emituj spersonalizowane reklamy. Zachęć klienta do ponownego odwiedzenia sklepu. Przypominaj o produktach, czekających w koszyku lub wyświetl specjalny kod rabatowy zachęcający do zakupu.
Wykorzystaj formę tekstową, dynamiczną (tekst + grafika) lub video i skieruj reklamę do osób, które odwiedziły Twój sklep internetowy nawet 540 dni temu!
Korzyści kampanii remarketingowej
Oto najważniejsze korzyści płynące z wykorzystywania remarketingu w sklepie internetowym:
Mierzalne efekty
W każdej chwili masz możliwość sprawdzenia wyników kampanii, a my dokładnie mierzymy jej efekty.
Relacja z klientami
Remarketing to szansa na podtrzymanie długofalowych relacji z klientami. Przypominaj o swojej marce wybranym osobom i nie pozwól im zapomnieć o Twoich produktach.
Ruch na stronie
Zachęć klientów do ponownego odwiedzenia Twojego sklepu. Skuteczna kampania remarketingowa jest szansą na zwiększony ruch na stronie.
Skuteczne targetowanie
Wspieraj proces decyzji zakupowej klientów i trafiaj ze swoim przekazem do różnych osób. Docieraj do tych, którzy porzucili koszyk, jak i tych, którzy dokonali już zakupów w Twoim sklepie.
Wykorzystaj dobry moment i trafiaj w potrzeby klientów
Twórz segmenty odbiorców na podstawie własnych danych i zachowań użytkowników. Wyświetlaj reklamy klientom, którzy odwiedzili w przeszłości Twój sklep internetowy.
Chcesz skuteczniej docierać do klientów swojego e-commerce?
Rodzaje remarketingu
Remarketing standardowy
Wyświetlaj reklamy osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę, w czasie gdy przeglądają witryny w sieci reklamowej.
Remarketing dynamiczny
Wykorzystaj reklamy uwzględniające produkty lub usługi, które użytkownicy oglądali w Twojej witrynie lub aplikacji.
Remarketing na YouTube
Wyświetlaj reklamy użytkownikom, którzy weszli w interakcję z Twoimi filmami lub kanałem w YouTube.
Jak działa remarketing?
Jak działa remarketing w praktyce?
-
1
Potencjalny klient poszukuje produktu lub usługi
-
2
Odwiedza Twój sklep internetowy
-
3
Opuszcza stronę internetową
-
4
Trafia na listę remarketingową
-
5
Użytkownik klika w reklamę śledzącą
-
6
Klient powraca na stronę Twojego sklepu
Zbudujemy listy remarketingowe Twoich potencjalnych klientów i trafimy do nich ze spersonalizowanym komunikatem. Wykorzystamy przy tym wiedzę o zachowaniach użytkowników opartą na twardych danych.
Zaufaj Partnerowi Google
Marki, które dzięki nam mogą się pochwalić wysokimi wynikami w Google
Dostosujemy kampanię do potrzeb Twojego e-commerce
Otrzymaj bezpłatną ofertę i zobacz jak możemy poprawić wyniki Twojego sklepu
Najczęściej zadawane pytania
Czy remarketing to skuteczna forma reklamy?
Remarketing Ads, jest skuteczną formą reklamy, pod warunkiem że zostanie prawidłowo przygotowana. Do kampanii remarketingowej potrzebne jest wdrożenie na stronie specjalnego kodu, a także dopasowanie celu i formatu reklamy. Dlatego też warto podjąć współpracę z ekspertami, którzy niejedną kampanię remarketingową mają już za sobą i posiadają niezbędne know-how.
Jakie są zalety remarketingu?
Główną zaletą remarketingu jest szansa na ponowne zainteresowanie klienta oferowanymi produktami i wznowienie przerwanego procesu zakupowego. Dodatkowo kampanie remarketingowe Google Ads są w pełni mierzalne. W każdej chwili masz dostęp do wyników działań reklamowych. To także dobry sposób na zwiększenie ruchu w sklepie internetowym i szansa na zwiększenie konwersji.
Na czym polega remarketing Google Ads?
Remarketing Google Ads, czy też inaczej reklamy śledzące, polega na wyświetlaniu reklam użytkownikom, którzy odwiedzili w przeszłości Twój sklep internetowy. Klienci dzięki plikom cookies (tzw. 'ciasteczkom') zapisywani są na specjalnych listach remarketingowych. Pozwala to na emisję spersonalizowanych reklam, odpowiadającym konkretnym etapom procesu zakupowego.