Remarketing to idealne narzędzie do wspomagania sprzedaży, zwiększania lojalności klientów i budowania wizerunku marki. Umożliwia wyświetlenie spersonalizowanych reklam osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie podjęły pożądanych działań (np. nie dokonały zakupu). Reklamy remarketingowe pozwolą przypomnieć niezdecydowanym o Twojej ofercie, nakłonią do ponownych zakupów lub poinformują o promocjach. Odpowiednio skonfigurowana kampania remarketingowa, która posiada precyzyjnie dobraną reklamę zwiększa szanse na przekształcenie użytkowników serwisu w klientów.

Zalety kampanii remarketingowej

Remarketing to skuteczna metoda komunikacji z użytkownikiem, który odwiedził stronę internetową, ale nie dokonał pożądanej akcji. Wyświetlanie spersonalizowanych reklam internautom pozwala na nowo nawiązać z nim kontakt i zachęcić do skorzystania z oferty.

  • Duża skuteczność
    Możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do osób, które już odwiedziły serwis i są potencjalnie zainteresowane zakupem.
  • Płatność za kliknięcie
    Opłata pobierana jest wyłącznie za przekierowanie potencjalnego klienta na stronę, a nie za wyświetlenie reklamy.
  • Ogromny zasięg
    Reklamy wyświetlane są w sieci reklamowej partnerów Google, która obejmuje ponad 2 mln witryn wydawców.
  • Personalizacja reklam
    Możliwość dopasowania reklamy do określonej grupy docelowej na podstawie aktywności użytkowników w serwisie.

Jak działa remarketing?

Na stronie zostaje umieszczony odpowiedni skrypt, który zapisuje ciasteczka (cookies) użytkowników odwiedzających witrynę. Pozwala nam to śledzić zachowanie użytkownika – jakie strony oglądał, które produkty go zainteresowały, ile czasu spędził na stronie i czy dokonał zakupu. W zależności od wykonanej akcji przypisujemy klientów do różnych list remarketingowych, a następnie rozpoczynamy kierowanie spersonalizowanych reklam do wybranych użytkowników serwisu. W zależności od konfiguracji kampanii reklamy remarketingowe będą wyświetlały się w wyszukiwarce lub podczas przeglądania różnych stron internetowych.

Rodzaje remarketingu

  • Remarketing standardowy
    Graficzne lub tekstowe reklamy wyświetlane w sieci reklamowej Google na różnych stronach wydawców w zależności od udostępnionych powierzchni reklamowych.
  • Remarketing dynamiczny
    Dynamicznie tworzone reklamy graficzne prezentujące użytkownikom dokładnie te produkty, które były przez niego przeglądane w sklepie internetowym.

Zmień odwiedzających w swoich klientów!

Remarketing z powodzeniem sprawdzi się w każdej branży, ponieważ personalizacja reklam korzystnie wpływa na zainteresowanie potencjalnych klientów. Dobrze zaplanowana i stargetowana kampania remarketingowa pozwala odzyskać tzw. porzucony koszyk, wspomaga sprzedaż wiązaną oraz zachęca do ponownych zakupów. Bezpośrednio wpływa na wzrost sprzedaży i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij