Remarketing to idealne narzędzie do wspomagania sprzedaży, zwiększania lojalności klientów i budowania wizerunku marki. Umożliwia wyświetlenie spersonalizowanych reklam osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie podjęły pożądanych działań (np. nie dokonały zakupu). Reklamy remarketingowe pozwolą przypomnieć niezdecydowanym o Twojej ofercie, nakłonią do ponownych zakupów lub poinformują o promocjach. Odpowiednio skonfigurowana kampania remarketingowa, która posiada precyzyjnie dobraną reklamę zwiększa szanse na przekształcenie użytkowników serwisu w klientów.

Zalety kampanii remarketingowej

Remarketing to skuteczna metoda komunikacji z użytkownikiem, który odwiedził stronę internetową, ale nie dokonał pożądanej akcji. Wyświetlanie spersonalizowanych reklam internautom pozwala na nowo nawiązać z nim kontakt i zachęcić do skorzystania z oferty.

  • Duża skuteczność
    Możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do osób, które już odwiedziły serwis i są potencjalnie zainteresowane zakupem.
  • Płatność za kliknięcie
    Opłata pobierana jest wyłącznie za przekierowanie potencjalnego klienta na stronę, a nie za wyświetlenie reklamy.
  • Ogromny zasięg
    Reklamy wyświetlane są w sieci reklamowej partnerów Google, która obejmuje ponad 2 mln witryn wydawców.
  • Personalizacja reklam
    Możliwość dopasowania reklamy do określonej grupy docelowej na podstawie aktywności użytkowników w serwisie.

Jak działa remarketing?

Na stronie zostaje umieszczony odpowiedni skrypt, który zapisuje ciasteczka (cookies) użytkowników odwiedzających witrynę. Pozwala nam to śledzić zachowanie użytkownika – jakie strony oglądał, które produkty go zainteresowały, ile czasu spędził na stronie i czy dokonał zakupu. W zależności od wykonanej akcji przypisujemy klientów do różnych list remarketingowych, a następnie rozpoczynamy kierowanie spersonalizowanych reklam do wybranych użytkowników serwisu. W zależności od konfiguracji kampanii reklamy remarketingowe będą wyświetlały się w wyszukiwarce lub podczas przeglądania różnych stron internetowych.

Rodzaje remarketingu

  • Remarketing standardowy
    Graficzne lub tekstowe reklamy wyświetlane w sieci reklamowej Google na różnych stronach wydawców w zależności od udostępnionych powierzchni reklamowych.
  • Remarketing dynamiczny
    Dynamicznie tworzone reklamy graficzne prezentujące użytkownikom dokładnie te produkty, które były przez niego przeglądane w sklepie internetowym.

Zmień odwiedzających w swoich klientów!

Remarketing z powodzeniem sprawdzi się w każdej branży, ponieważ personalizacja reklam korzystnie wpływa na zainteresowanie potencjalnych klientów. Dobrze zaplanowana i stargetowana kampania remarketingowa pozwala odzyskać tzw. porzucony koszyk, wspomaga sprzedaż wiązaną oraz zachęca do ponownych zakupów. Bezpośrednio wpływa na wzrost sprzedaży i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

Porozmawiajmy o Twoich celach!

    Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

    Oceń ten artykuł:

    Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

    Średnia ocena 4.8 / 5. Głosów: 59

    Brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

    Uważasz że to dobry artykuł?

    Obserwuj nas na fejsie i bądź na bieżąco!