Reklama w sieci reklamowej Google daje ogromne możliwości promocji firmy, zwiększenia świadomości marki oraz dotarcia do nowej grupy klientów. Kampania opiera się na emisji reklam graficznych lub tekstowych w ponad 2 milionach różnych witryn, aplikacji oraz filmów należących do sieci reklamowej Google. Kampania nastawiona jest na jak najlepszą prezentację Twoich usług lub produktów w Internecie określonej grupie odbiorców. Szczególną uwagę zwracamy na dobór odpowiednich reklam, jak również miejsc, gdzie będą wyświetlane.
Co to jest sieć reklamowa?
Sieć reklamowa obejmuje ponad 2 miliony różnych witryn partnerskich, aplikacji, portali informacyjnych, blogów, filmów oraz witryn Google, takich jak YouTube czy Gmail. System AdWords/Ads umożliwia wyświetlanie reklam w formie graficznej, tekstowej, a także reklam video. W zależności od przyjętej strategii oraz potrzeb możemy się rozliczać w modelu CPC (cost per click) lub CPM (cost per mille), czyli za 1000 wyświetleń.
Kierowanie reklam w sieci reklamowej
System Google AdWords/Ads oferuje wiele możliwości kierowania przekazu reklamowego w sieci, które można ze sobą łączyć. Pozwala to na dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonej grupy docelowej i zwiększa skuteczność kampanii.
- Kierowanie kontekstowe
Mechanizm kierowania kontekstowego opiera się na selekcjonowaniu witryn na podstawie wybranych słów kluczowych i/lub tematów. Reklamy emitowane są na wielu stronach tematycznie powiązanych z ofertą serwisu. - Kierowanie na wybrane miejsca docelowe
System AdWords/Ads umożliwia wyświetlanie reklam na konkretnych stronach internetowych. Dzięki temu masz pewność, że reklamy są emitowane tylko w serwisach dopasowanych do Twojej oferty lub branży. - Kierowanie na odbiorców
W sieci reklamowej możemy wyświetlać reklamy użytkownikom ze względu na ich zainteresowania. Algorytm Google analizuje zachowania użytkowników (wyszukiwane hasła oraz odwiedzane strony) i emituje reklamy powiązane z ich zainteresowaniami.
Wykorzystaj potencjał sieci reklamowej!
Dobrze przygotowana i poprowadzona kampania w sieci reklamowej wpływa na zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost zainteresowania i zaufania do firmy. Możliwość wyświetlania reklam w popularnych serwisach takich jak: youtube.com, onet.pl, wp.pl lub na stronach tematycznie powiązanych z Twoją ofertą pozwala na dotarcie do nowych, potencjalnych klientów w korzystnej cenie.