Słownik e-marketingu

Analityka internetowa

Analityka internetowa to dziedzina, która zajmuje się analizą danych generowanych przez użytkowników sieci internetowej. Wykorzystuje zestaw technologii, narzędzi i praktyk analitycznych do zbierania, mierzenia, analizowania i wizualizowania danych związanych z aktywnością online, takich jak odwiedziny stron, kliknięcia, konwersje i inne interakcje użytkowników.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.