Słownik e-marketingu

Analiza SWOT

Analiza SWOT to narzędzie wykorzystywane w strategii biznesowej, które pomaga przedsiębiorstwom ocenić ich mocne strony, słabe strony, szanse i zagrożenia. Jest to skrót od angielskich słów Strengths, Weaknesses, Opportunities i Threats, co odzwierciedla cztery podstawowe elementy analizy. Przeprowadzenie tej analizy pozwala zrozumieć obecną sytuację przedsiębiorstwa i zaplanować strategie działania.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.