Słownik e-marketingu

Atrybucja

Atrybucja w marketingu odnosi się do procesu przypisywania wartości różnym punktom kontaktu, które użytkownik miał z marką przed dokonaniem zakupu. Może to obejmować różne interakcje, takie jak kliknięcia w reklamy, odwiedziny na stronie internetowej, a także aktywność w mediach społecznościowych. Atrybucja pozwala marketerom na zrozumienie, które działania marketingowe są najbardziej efektywne w generowaniu konwersji.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 100

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.