Słownik e-marketingu

Bert

Algorytm Bert (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) jest modelem językowym, który został wprowadzony przez firmę Google w 2018 roku. Jego głównym celem jest rozumienie kontekstu i znaczenia słów w zdaniu, co umożliwia skuteczną analizę semantyczną tekstu. Algorytm Bert jest dwukierunkowy, co oznacza, że analizuje zarówno lewokontekstowy, jak i prawokontekstowy kontekst słowa.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 87

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.