Słownik e-marketingu

Bottom of the funnel (bofu)

Bottom of the funnel (bofu) to dolna część lejka sprzedażowego, która obejmuje etap, w którym potencjalny klient jest bardzo bliski podjęcia decyzji o zakupie. W tym etapie klient dowiedział się już o produkcie lub usłudze (tofu) oraz zaznajomił się z dodatkowymi informacjami na środku lejka (mofu), a teraz zbliża się do momentu zakupu. Charakteryzuje się towarzyszącą mu konwersją, czyli zamienianiem użytkowników w klientów.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.