Słownik e-marketingu

CLS (Cumulative Layout Shift)

CLS (Cumulative Layout Shift) to ważny czynnik mający wpływ na SEO. Współgrający z innymi wskaźnikami Core Web Vitals, CLS mierzy przesunięcia układu na stronie internetowej. Cumulative Layout Shift (CLS) jest miarą zmiany układu na stronie podczas ładowania. Oznacza to, że kiedy użytkownik otwiera stronę, elementy na niej mogą przesuwać się niespodziewanie, co powoduje dezorientację i frustrację. CLS jest mierzony jako suma domyślnych dystrybucji dla każdego z przesunięć i mierzy jak często występuje przesunięcie układu na stronie.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.