Słownik e-marketingu

CLV (Customer Lifetime Value)

CLV (Customer Lifetime Value) to miara wartości finansowej, jaką klient wnosi do firmy przez cały okres swojej relacji z nią. Jest to kluczowy wskaźnik w e-marketingu i zarządzaniu relacjami z klientami, pozwalający ocenić, ile firma może zarobić na danym kliencie przez cały czas trwania ich interakcji. CLV pomaga firmom zrozumieć, które segmenty klientów są najbardziej wartościowe i gdzie warto inwestować zasoby marketingowe i sprzedażowe.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 75

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.