Słownik e-marketingu

CLV (Customer Lifetime Value)

CLV (Customer Lifetime Value) – to pomiar wartości klienta, czyli suma przychodów, jakie może wygenerować dla firmy przez cały okres trwania współpracy. CLV pozwala skupić się na długoterminowej wartości klienta zamiast osiągania zysków krótkoterminowych . Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą lepiej zrozumieć, które segmenty klientów są najcenniejsze i skupić na nich swoje wysiłki.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.