Słownik e-marketingu

Content pruning

Content pruning odnosi się do procesu usuwania, aktualizacji lub konsolidacji treści na stronie internetowej, które nie przynoszą wartości w kontekście SEO. Proces ten jest częścią strategii optymalizacji witryny, mającej na celu poprawę jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Poprzez usuwanie nieaktualnych, zduplikowanych lub nisko wartościowych treści można zwiększyć autorytet domeny, poprawić wskaźniki jakości strony (CTR i czas spędzony na stronie), oraz skoncentrować się na treściach, które naprawdę przyciągają i angażują odwiedzających.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.