Słownik e-marketingu

CPM

CPM (Cost Per Mille) to model rozliczania reklam, w którym reklamodawca płaci za każde tysiąc wyświetleń swojej reklamy. Jest to jedna z najczęściej stosowanych metod w kampaniach brandingowych, gdzie celem jest zwiększenie świadomości marki, a niekoniecznie bezpośrednie generowanie kliknięć czy sprzedaży. Model CPM wykorzystywany jest głównie w reklamach displayowych, na platformach społecznościowych oraz w sieciach reklamowych, które oferują duży zasięg i możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 105

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.