Słownik e-marketingu

CRO (Conversion Rate Optimization)

CRO (Conversion Rate Optimization) jest to zbiór działań prowadzących do zwiększenia wskaźnika konwersji, czyli udziału osób, które stają się klientami firmy, w całej grupie odwiedzających. W szerszym rozumieniu nie musi to oznaczać od razu złożenia przez nie zamówienia, ale podjęcia jakiejś określonej akcji, której od nich oczekujemy, np. wypełnienia ankiety, zapisania się do subskrypcji witryny lub innych podobnych działań. Do tego celu często wykorzystuje się strony typu one-page, a więc takie, które nie mają żadnych podstron. Ważne jest, by były one jak najbardziej jasne i czytelne oraz zawierały skuteczny CTA (call to action).

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.