Słownik e-marketingu

Customer Experience

Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta, to wszystkie interakcje pomiędzy konsumentem a firmą w całym cyklu życia klienta. To nie tylko wynik działu obsługi klienta, ale suma wszystkich kontaktów z marką – od pierwszego zetknięcia się z produktem czy usługą aż po obsługę posprzedażową. Wartość Customer Experience polega na budowaniu lojalności i przewagi konkurencyjnej poprzez zrozumienie i spełnianie potrzeb klientów w sposób spersonalizowany.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.