Słownik e-marketingu

Customer Journey

Customer Journey, zwany również "podróży klienta", odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym biznesie. Jest to proces, który opisuje interakcje między klientem a marką na każdym etapie zakupowym. Dzięki customer journey firma może lepiej zrozumieć potrzeby klienta i lepiej dostosować swoje działania, co w efekcie prowadzi do zwiększonej satysfakcji klienta i sukcesów biznesowych.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.