Słownik e-marketingu

Dopasowanie Przybliżone

Dopasowanie przybliżone to domyślny typ dopasowania wszystkich słów kluczowych. Jest jednym z rodzajów dopasowania reklam w Google Ads. Jego definicja opiera się na dostosowywaniu reklam do słów kluczowych wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarce. Umożliwia to przyciąganie uwagi potencjalnych klientów, którzy aktywnie poszukują produktów lub usług związanych z daną frazą.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.