Słownik e-marketingu

Earned media

Earned media to wszelkiego rodzaju media pozyskane w wyniku działań marketingowych, które nie są płatne i nie są tworzone przez samą firmę. Oznacza to, że earned media to media społecznościowe, prasowe, czy też wszelkie publikacje, wzmianki i rekomendacje dotyczące marki, które powstają niezależnie od działań reklamowych. Earned media są wyjątkowo wartościowe, ponieważ opierają się na rekomendacjach i opinii innych osób, co sprawia, że mają silny wpływ na świadomość marki i postrzeganie jej przez grupy docelowe.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.