Słownik e-marketingu

Earned media

Earned media to wszelkiego rodzaju publikacje i wzmianki na temat marki, które powstają niezależnie od działań firmy i nie są płatne. Przykłady obejmują artykuły prasowe, wpisy na blogach, wzmianki na portalach społecznościowych oraz rekomendacje użytkowników. Earned media są wyjątkowo wartościowe, ponieważ opierają się na rekomendacjach i opiniach osób trzecich, co zwiększa ich wiarygodność i wpływ na grupy docelowe.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 67

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.