Słownik e-marketingu

Ego bait content

Ego bait content, zwany również kontentem obiektówki, to strategia content marketingowa, która ma na celu przyciągnięcie użytkowników do interakcji poprzez publikowanie wartościowej treści. Ego bait content jest tworzony w taki sposób, aby skłonić odbiorców do udostępnienia go, komentowania lub linkowania, co przyczynia się do zwiększenia widoczności marki, produktu lub usługi w internecie.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.